Två speglar och en pigtittare!

Hej igen! 
Tänkte visa två speglar som jag målade om för ett par år sedan, båda är gjorda av gamla fönster, som jag målat vita. Struntade i förarbetet och målade direkt på träet denna gång:)


Den här sitter i hallen, där den passar utmärkt! Den får följa med till huset där jag redan sett ut en given plats.

 Den här lilla gulliga spegeln vet jag däremot inte vart jag ska göra av....


får väl ha den i mitt blivande pysselrum... tillsammans med allt annat som jag inte vet var jag ska göra av:)

Nu till något helt annat....
En mycket söt pigtittare som jag fyndat på loppis, den är grå-vit sliten... så frågan är:

Måla om eller inte?

Vad tycker ni?

 Nu ska jag hjälpa G och packa lite!

Kram kram

Kommentarer

  1. Hej! Jättefin blogg du har! Och vilka fina fynd du gjort på loppis! :)

    Jag har också ett gammalt fönster omgjort till spegel hemma! Älskar det :)

    ha en bra kväll!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg