Ett fotojobb och framtidsvisioner

 


Som flera av er vet så fotar jag inspirationsbilder till Fhager keramiks hemsida.


Jag älskar att fota, bygga upp miljöer, leta inspiration, inspirera och styla, gärna tillsammans med någon likasinnad. Två är alltid bättre än en👌🏻




Vackra koppar kan man väl inte få för många av? Älskar att dricka ur dessa och att fota dem. Älskar att fota all keramik


In action! 



Den här bilden gillar jag! Trots massor av saker så ser den inte rörig ut enligt mig! Fokus hamnar på det vackra brödet som @juliassurdeg gjort. Samtidigt som keramiken från Fhager keramik kommer fram på ett milt sätt. 


Vackra skapelser växer fram!


Fina Elin! Inspiratör, kreatör, keramiker och en fantastisk vän! Älskar den här bilden på henne! Tycker alla hennes fina egenskaper kommer fram❤️

Att starta eget krävs både mod och en enorm drivkraft! Jag är djupt imponerad av alla som gör det❤️

Att fota, styla, marknadsföra samt hjälpa andra att växa👌🏻 Där har ni en av mina framtidsvisioner. 
Sen var det ju det där med att våga också😉

Kram Sofi








 























Kommentarer

  1. Hej, jag är Theresa Williams Efter att ha varit i ett förhållande med Anderson i flera år gjorde han slut med mig, jag gjorde allt för att få tillbaka honom men allt var förgäves, jag ville ha tillbaka honom så mycket på grund av den kärlek jag har till honom, Jag bad honom med allt, jag gav löften men han vägrade. Jag förklarade mitt problem för min vän och hon föreslog att jag hellre skulle kontakta en trollformler som kunde hjälpa mig att besvärja honom för att få tillbaka honom men jag är typen som aldrig trodde på trollformel, jag hade inget val än att prova det, jag mailade trollformlern, och han sa till mig att det inte var några problem att allt kommer att vara okej innan tre dagar, att mitt ex kommer tillbaka till mig innan tre dagar, han förtrollade och överraskande nog den andra dagen, klockan var runt 16.00. Mitt ex ringde mig, jag blev så förvånad, jag svarade på samtalet och allt han sa var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag blev så glad och gick till honom. Det var så vi började leva lyckliga tillsammans igen. Sedan dess har jag gett ett löfte att alla jag känner som har problem med relationen, jag skulle vara till hjälp för en sådan person genom att hänvisa honom eller henne till den enda verkliga och kraftfulla trollformaren som hjälpte mig med mitt eget problem. Hans e-post: {drogunduspellcaster@gmail.com} du kan maila honom om du behöver hans hjälp i ditt förhållande eller något annat fall.
    1) Kärleksbesvärjelser
    2) lösning och botemedel mot all sjukdom
    3) Örtkur för alla sjukdomar/sjukdomar
    4) Äktenskapsbesvärjelser
    5) Graviditetsbesvärjelse
    6) Uppbrottstrollformler
    7) Dödsbesvärjelse
    8.) Du vill bli befordrad på ditt kontor
    9) vill tillfredsställa din älskare
    10) Lotteri
    Kontakta denna fantastiska man om du har några problem för en varaktig lösning
    genom {drogunduspellcaster@gmail.com}

    SvaraRadera
  2. My man is finally back to me with the help of DR NAKARA
    I was in pain in my relationship with my lover he left me because another woman use Chaim's on him,I tell my friend about the issue I was having with my lover that he doesn't want me anymore and I love him so much and ready to do anything to get him close to me,my friend advice me to consult a spiritual DR that has help her,she gave me the great man's email:drnakarasolutionscenter@gmail.com to contact him and I did,I was so surprised that the next day he called and apologized that I should forgive him,i forgive him because I love him so much.
    Thank you DR for helping me get my lover back. I am grateful for your help.
    If your relationship or marriage is not working the way you want it contact him email:drnakarasolutionscenter@gmail.com ALL THANK TO YOU DR NAKARA.

    SvaraRadera
  3. It will amaze you to know that everything so many people have been testifying about DR ISIKOLO is nothing but the truth. My husband left me and my kids because we had so many fights and arguments. His people were also against my marriage with him. I loved him so much and had great hope that we will build a bright future together. I waited for 6 months and he never returned back to me. So i had to contact DR ISIKOLO after reading a whole lot about him and i believed he can help me and he did everything in his power to reunite us and restore the love and happiness we once shared. He returned back home to us after 48 hours just as DR ISIKOLO assured me. You too can get this great help and live to be grateful to him because he never disappoints anyone. contact Him email: isikolosolutionhome@gmail.com or you can also WhatsApp him on +2348133261196.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg