Sista chansen att tävla!




Vasen kommer från House doctor och finns hos My tivoli.

Gokväll!

Tänk, nu har vi en ettåring här hemma:)
Efter flera dagars kalasande känner jag mig lite sliten, halsen kliar och lillemans baciller har till slut hoppat på mig;( 
Att vara sjuk har jag verkligen inte tid med just nu!
Vi har en fullspäckad helg framför oss med dinner-safari, restaurangbesök med fina kollegor och ett till kalas för Nils så de där bacillerna vill jag då inte ha!

Men nu var det ju inte mina krämpor det här inlägget skulle handla om:)
Imorgon ska vi ju utse en lycklig vinnare av presentkortet på 500 kr hos My tivoli.
(ni kan tävla tom imorgon kl 20.00 sen utser vi en vinnare som presenteras här på bloggen imorgon kväll)

HÄR kommer ni till tävlingen!

Lycka till!

Kram Sofi




Kommentarer

  1. Grattis till eran lille ettåring... min minsta är 4 och jag tycker att första året susade iväg!
    Så fint du gjort och vilka smaskiga bakverk
    Krya på dig
    Kram Sandra

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg