Lekparkshäng!



En något avvaktande kille...


Nästan lite tjurig till en början...


Vet inte vad jag tycker om det här mamma!!


Å det var ju kul att gunga!


Å gräva!


Måste smaka på allt!


Syns det att jag ätit sand?;)


Å någon har visst gjort sandkakor som de vill att jag ska äta upp:)


Det sitter något på mina fötter mamma!!;)

Hej!

Vilken underbar vårdag vi har hos oss idag!
Soligt, vindstilla och varmt!
Vi packade med oss mellis och åkte in till kompisar i stan. Där hängde vi i lekparken hela förmiddagen, så mysigt!
Nils var först lite avvaktande men sedan blev han intresserad av vad de andra barnen gjorde så då kom han igång. Sandlådan var väldigt kul! Likaså gungorna. 
Skor har han inte velat ha på fötterna tidigare men idag lyckades vi och han var hur nöjd som helst när han gick omkring (ja med hjälp då:).
När klockan blev elva gick vi in och åt lunch sen åkte vi hemåt.
Nu sover han så gott och jag hamnade här.
I eftermiddag åker vi till Nils mormor och morfar och myser. 
En bra dag helt enkelt:)

Imorgon blir det presentshopping till Nils. Vi ska besöka Sveriges största legobutik som bara ligger några kilometer från vårt hus. 
Sen lovas det fint väder så då kanske vi går över till grannen och hänger i deras sandlåda en stund på eftermiddagen:)
Å vad jag gillar denna tid!

Ha det gott!

Kram Sofi




Kommentarer

  1. Hello, Sofi,beautiful your son!
    I see him happy,have a nice day,Patricia

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg