Ljusrosa kuddar från Hemtex!






Alla bilder är lånade från Hemtex.

Gokväll!

Tänkte bjuda på lite vår här på bloggen ikväll!
Tyckte vi kunde behöva det idag:)
Har hittat de allra sötaste ljusrosa kuddarna som kommer passa fint i vår soffa nu när jag vill "våra" till det lite. Finns på Hemtex och kostar 199:- st vilket jag tycker är ett bra pris.
Tror det är skynda fynda som gäller för dessa gobitar kommer nog sälja slut fort! 

Vet ni, ikväll gör min rygg riktigt ont så jag ska inte bli långvarig här utan ta mig en kopp kaffe och lägga mig i soffan:)

Önskar er en fin kväll!

Kram Sofi

Kommentarer

  1. Såå ljuvligt!
    Älskar rosa denna tid på året, vill bara ha massor av härliga pasteller.

    Kram fina

    SvaraRadera
  2. Åh vilka fina kuddar. Älskar ju också rosa, så det skulle gärna få komma några till vår soffa. Men snart har jag källaren full av kuddar som inte används längre, så jag får nog tänka ett par ggr till. Jobbigt med ryggont. var rädd om dig och jobba inte för länge om det känns tungt.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Så himla fina!
    Jag har också köpte hem lite rosa nu men från HM. Lite nya kuddar i soffan kan verkligen göra underverk:)

    Kram Kristin
    http://onlyfemale.se

    SvaraRadera
  4. Hejsan!
    Åh vilka fina kuddar, rosa är verkligen min färg.
    Tråkigt att du börjar få besvär med ryggen, klokt av dig att vila med en kopp kaffe i soffan.
    Ha nu en fin tisdag och hoppas du hinner njuta av solen idag.
    Kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  5. Nu när det börjar på att ljusna mer och mer så vill man lite ljusare runt sig i både på kläder och inredning. Just rosa är en favorit. Kram Susanne

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg