Insnöad på olika sätt.



Hej!

Hur går det för er? Är ni lika insnöade som vi?
Här har det snöat konstant sen i förmiddags och det har kommit en hel del. Nu håller vi tummarna för att det ger sig snart då vi ska bort ikväll.
Jag har passat på att städa ut julen vilket känns så skönt. Nu vill jag bara fylla hemmet med tulpaner, nya blommor och annat fräscht! Kan verkligen snöa in på vissa saker så som tulpaner;)

Några dagars ofrivillig frånvaro ha det varit här på bloggen. Datorn krascha och fick installeras om. Alla bilder gick förlorade men eftersom jag precis fått den här datorn så var det bara några få bilder som försvann, tur!!! Alltså jag och teknik;);)

Nu önskar jag er en fin helg!

Kram Sofi

Kommentarer

  1. Hejsan Sofi!
    Ja nog har det kommit snö allt och ser ut att komma en hel del till. Vet knappt hur jag ska ta mig hem från jobbet ikväll ;).
    Visst är det härligt när man städat bort julen och allt känns så rent och luftigt....sen att bara få frossa i tulpaner...det gillas.
    Ha de gott, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  2. Åh, jag tycker det är så mysigt med all snö... Så länge man inte behöver ut och köra bil!
    Visst är det skönt att städa ut julen. Allt utom julstjärnorna är skönt att plocka undan tycker jag. :)
    Ha mysig kväll nu då och kör försiktigt om ni ska ut på vägarna!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja, jisses vad snö det kom nu. Hade varit kul om det kommit till jullovet istället så man kunde åkt pulka med barnen istället för att sitta inne och uggla. ;)
    Men J och jag gick en uppfriskande PW i snöyran.

    Kram Linda

    SvaraRadera
  4. Här har det också kommit massor av snö, lite mysigt är det allt.
    Tulpaner, ja det kan man verkligen snöa in på, finns det något finare :)
    Kram Pia

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg