Till en liten pojke.









Alla bilder är från Färg och form.

Gokväll!

Ännu en helg har swichat förbi.
Gårdagen spenderades med en fin vän på förmiddagen. Vi åt frukost och shoppade lite på stan. Sen kom G och hämtade upp mig och vi åkte vidare till den stora gallerian där det blev julklappshopping till mig:):) 
Vi var även inne på babyproffsen och provkörde några vagnar. Puh en ren djungel om ni frågar mig:) Men vi vet vad vi vill ha för funktioner så det är väl bara att åka runt och provköra den närmsta tiden:)
Vi tittade också på spjälsängar och skötbord. Fastnade bla för en fin spjälsäng från Brio:


Men det finns ju massor av fina så vi ska kika runt lite mer.
Sen tillkommer det ju mycket så som madrass, spjälsängsskydd, påslakan mm.
Jag är ju väldigt svag för Färg och forms fina produkter för barn som ni kan se på bilderna ovan. Tycker de är så ljuvliga. Mycket ska införskaffas till den lille men än så länge kikar vi bara runt:)

Dagen har spenderats i hemmets lugna vrå. Är fortfarande lika förkyld och när jag hostat och snorat hela morgonen så sa G till mig " kan du inte bara ta det lugnt och ligga o vila idag så du blir bra någon gång" tog honom på orden och har mest tagit det lugnt hela dagen. 
På eftermiddagen var G och köpte en kungsgran så den har jag precis klätt. Å så vacker den blev!
Ni ska få se så fort jag kan fota i dagsljus, typ nästa helg:)

Jag är ingen vidare bloggvän just nu men jag hoppas att det blir ändring på det snart:)

Önskar er den finaste av kvällar!

Kram Sofi

Kommentarer

  1. Ja det är inte klokt så mycket fint det finns att köpa till de små liven.. =) Att köpa vagn är verkligen en djungel, köpte först en Teutonia s3 men till Melker har jag nu istället en klassisk Emmaljunga som jag är mycket nöjd över. Men skulle jag fått välja vagn på nytt (sambon har sagt nej!) så hade jag tagit en vagn från Kronan, de är helt underbara men ofta missar man dem eftersom de inte säljs på t.ex. Babyproffsen och liknande affärer som man ofta åker till. Lycka till med ert barnvagnsinköp! (Kan även informera om att det finns många fina vagnar att köpa begagnat till riktigt bra priser!)

    Ha det gott!
    Kram malin

    SvaraRadera
  2. Men ååå så sött!
    Vilken ljuvlig tid ni har framför er nu! All den här väntan med allt planerande och allt drömmande..ååå så mysigt!
    Kan tänka mig att då han kommer hem till er utanför magen då är allt färdigt in i minsta detalj..;)
    Kraaaam finaste lilla Sofi

    SvaraRadera
  3. Hej Sofi! Kolla på spjälsängen Troll Royal, finns hos lekmer, jätte fin! Wilgot sover i en sådan idag (:
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg