Midsommarfirande i Ramsberg.



På midsommardagen åker vi alltid till Ramsberg.
Då går det årliga karnevalståget av stapeln. 


Alltid med olika aktuella teman...





En glad bloggerska.


Som dagen till ära hade blommor i håret:)


Hjärtat svämmar över av kärlek till dessa två, mina älskade föräldrar!

Gokväll!

Oj nu blir det ett väldigt sent inlägg!
Borde väl egentligen gå och lägga mig bums men så hamna jag här:)
En underbar midsommarhelg har vi haft. Midsommarafton var så trevlig som den brukar vara. Tillsammans med våra fina vänner hade vi en härlig dag.
Midsommardagen har spenderats i Ramsberg hos min moster. En tradition som vi alltid haft. En av de allra bästa traditionerna vi har faktiskt:)
Nu är jag tankad med positiv energi och kärlek efter två fantastiska dagar med familj och vänner. 
Ni vet det där man aldrig kan köpa för pengar, den där äkta och genuina känslan av lycka som bara kan fås tillsammans med de man älskar. Känner mig så tacksam och älskad.
Oj blev visst lite sentimental så här på kvällskvisten:)
Ögonen går visst i kors också så jag tror det är dags att krypa till kojs.

Ses imorgon!

Sov gott och kram från en trött men lycklig tjej!

Kommentarer

Populära inlägg