En spontantur och en mycket lat bloggerska.







Det vita fatet är köpt på Smultrongården, likaså koppen/vasen från Rif design. Tine K ljuslyktorna och kuddfodralen från Pb home och Day är köpta på CE i Örebro.

Hej!

Har ni precis som jag spenderat dagen ute i solen?
Här har vi ett strålande sommarväder och jag som hade massa saker på to-do listan har nästan bara latat mig. En promenad har det blivit annars har dagen tillbringats i solstolen med spännande sommarläsning. 
G köpte två nya kriminalromaner till mig igår så den ena har jag sträckläst i några timmar nu. Varför jag inte fortsatte beror på att jag bränt mig både här och där på kroppen så jag tänkte gå in och göra lite nytta men hamnade här istället:) Snacka om lat!:)

Igår följde jag med min svärmor och hämtade ut hennes nya bil och då passade vi på att ta en tur... Till Smultrongården! (vems förslag var det tror ni?;)
Vi åt lunch där och jag köpte det ljuvliga vita fatet som jag visar på bilderna. Spanade på det förra gången jag var där så nu slog jag till:) I looove it! Ytlig kärlek när den är som bäst;)
HÄR kommer ni till Smultrongårdens hemsida!

Nä dags att röja upp lite här hemma. Måndag imorgon och nu väntar en femdagars vecka, hu så jobbigt;) 
Haha nä då men ni måste medge att man vänjer sig lätt med att ha tre eller fyradagars veckor?;)

Ska spana in till er ikväll med!

Kram på er!


Kommentarer

  1. Fatet var verkligen fint. Jag har också bara latat mig idag och jag har inget dåligt samvete för det.
    Blev lite bränd jag också.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!!!
    Så fint fat och fina saker därpå med:))
    Ytlig kärlek måste man ju få unna sig eller hur:)
    Jag har med solat idag. Men gjort en hel del nytta med. Putsat fönster, tvättat och plockat... O sen en genomgång med en trotsig nioåring. Alltså, är det värsta trotsen den här åldern eller what?!??? Eller är det bra ett smakprov på vad som komma skall....
    Nåväl, jag har en 3,5 dagars vecka framför mig då jag tagit ledigt på fredag o halva torsdagen. Börjar ju heltid i morgon igen. Poff så gick den månaden, buhuuuu. För man vänjer sig snabbt vid det som är bra, eller hur;-)
    Suss gott nu vännen!
    Kramar Anna
    Ps: skrev jag att vi kommer den 30/8?? :)))

    SvaraRadera
  3. Jättefint fat, förstår att du föll för det :)

    Här spenderade vi också gårdagen ute. Vi har en jättelång lista på trädgårdssysslor som ska göras och igår bockades några punkter av. Känns skönt att få så mycket som möjligt gjort innan semestern, så vi kan njuta av ledighet och roliga utflykter då :)

    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg