Hemmagjord knoppbräda.






Hemmagjord knoppbräda. 

Knopparna kommer från Nillas Handelsbod och du hittar dem HÄR


Hej på er!

Efter en härlig vecka i London med mycket shopping (bilder kommer på fynden) så är det skönt att vara hemma och fixa lite. 
För några veckor sedan var jag hos svärmor och letade efter en gammal knoppbräda på hennes vind, hittade en jättefin som jag målat och kommer visa så småningom när den kommer på plats, men den gav mig en ide till att göra en egen typ av knoppbräda, G hjälpte mig att fixa till en fin bräda och med knoppar från Nillas handelsbod och lite vit färg så blev den riktigt fin tycker jag!:)

Den uppmärksamme kan se att jag inte använt alla knoppar.
Har sparat två till ett senare projekt, väntar ju på ett skåp jag köpt som ska bli vitt och få fina knoppar:)

Nu ska jag kika in till er sen ska vi träffa vänner och grilla, favoritsysslan på semestern om ni frågar mig:)

Ha det fint!

Kram Sofi




Kommentarer

  1. Hej o välkommen hem också.

    Jättefin knoppbräda, ja nillas handelsbod har många fina knoppar.
    Mina fina knoppar där ifrån har ju nu också kommit upp :)

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!
    Vad mysigt med ett inlägg från dig :) Vilken fin knoppbräda du gjort!! Nu blev jag också sugen på att pyssla ju!!

    Hur var london nu då? Berätta allt!?! :D Vad får jag inte missa när jag åker nästa vecka?

    Massa kramar

    SvaraRadera
  3. Hej vännen! Kul att du är tillbaka :)
    Söt knopp bräda du pysslat ihop! Ska bli kul att se dina fynd och bilder från London. Hoppas ni hade en bra resa!? Det är alltid skönt att komma hem även om det är jätte kul att resa. Bort bra men hemma bäst :)
    Ha en fin kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hade också planer på en spikbräda, gjord av drivved och gamla spikar. Men det blev att vi spikade direkt i poolstaketet istället. Din blev jättefin. Mysigt med London, där har jag aldrig varit. Kram Helena

    SvaraRadera
  5. Roligt att göra en egen knoppbräda, den blev verkligen jättefin! Ser fram emot att få se ditt skåp och den gamla knoppbrädan sen också. Jag är själv på jakt efter en gammal knoppbräda att ha på vår lilla toalett, men de jag har hittat än så länge har varit alldeles för långa... Får fortsätta leta :)

    Hoppas allt var bra i London.

    Kram

    SvaraRadera
  6. Supersöta knoppar!! Spännande att se vad du hittat i London.. =)

    Kram från Malin

    SvaraRadera
  7. Åh så fint du gjort! Underbart med knoppbrädor=)
    Kram

    SvaraRadera
  8. Så enkel men ändå så otroligt fin.
    Har funderat på något liknande till Stellas rum.
    Ha nu en riktigt skön fortsättning på semestern, kram Malin

    SvaraRadera
  9. Hej sötis!!
    Sååååå fin den blev!!! Kul att komma på o göra själv ibland:))
    Ja det var en lyckad fest verkligen, sååå kul var det. Men dan efter var jag inte så pigg dock ;) men den smällen fick jag ta.
    Å så mysigt hade vi sen, verkligen så härligt att ta oss en liten tripp o glömma allt vad brädor o fönsterkuverten heter:)
    Idag blir det stranden, soooooolen strålar från en härligt blå himmel:))
    Ha de gott sötaste Sofi!
    Kramar Anna

    SvaraRadera
  10. Tjusigt :) Hoppas bilder från London kommer snart?
    Ha det fint, kram

    SvaraRadera
  11. Hej vännen!
    Va glad jag blev för din kommentar:)) Och så glad att din semsterpaus inte blev så lång, det är så kul att kika in här och jag har väntat ett nytt inlägg! Så fin knoppbrädan blev! Och visst är det kul att pyssla och fixa lite med små medel. Hoppas grillkvällen var mysig, det är helt klart favoritsysslan här med!

    Kram söta söta du!
    Fredrika

    SvaraRadera
  12. Så fin, söt liten knoppbräda! Ska bli spännande och se vad du fyndade i London :-) Ha en fin sommardag! Kramen Paula

    SvaraRadera
  13. Snygg. Vad duktig du är som fixar (med lite hjälp). Visst är det kul att fixa lite när man har tid. Ha en bra sommar! Kram Nina

    SvaraRadera
  14. Hej sötis!!

    Hur mår du? Och hur var dagen i Arboga! Hittade du något fint?

    Kram fredrika

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg