Lördagsbestyr.

Har tillbringat förmiddagen i tvättstugan med att tvätta och stryka. 
En ganska tråkig syssla om ni frågar mig:)

Hej hopp!

Hoppas att ni har en bra Lördag!?
Här var tanken att ha en heldag hemma, tvätta, fixa, kolla på skidskytte mm. Nu tror jag dock att vi spenderar eftermiddagen på den stora gallerian istället, lite shopping är ju aldrig fel;)
Apropå shopping så är jag grymt sugen på lite nya vårfräscha kläder, har kikat runt lite på nätet och hittat både det ena och det andra som jag tänkte visa imorgon:)

Ikväll blir det Melodifestivalen och som vanligt har jag ingen aning om vilka som tävlar?;)
Får väl bli en överraskning:)

Nu ska jag fotsätta med dagens bestyr!

Önskar er en härlig Lördag!

Kram Sofi
 

Kommentarer

  1. Hej Sofi!
    Så ljust o härligt i din tvättstuga!
    Att stryka är inte min favvo heller, men skönt när det är gjort!
    Idag blir det en väldigt lugn lördag för min del, är ganska seg efter att ha legat i influensa i veckan. Jag hör att mannen fixar med lunch där nere, bådar gott iaf! ;)

    Hoppas du hittar ngt fint på shoppingturen!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Duktig du är, hemma är vi så lata att vi bara stryker enstaka plaggsom tex skjortor ;)
    Mysigt med en em med shopping, hoppas du hittar lite. Vi åker ju till Rom nu på tors så hoppas på lite shopping då.
    Ha en fortsatt härlig helg. Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Ja roligare sysslor finns det ju än att tvätta och stryka.
    Hoppas eftermiddagen blev bra och att du fick med dig något fint hem.
    Här har vi kalast i stor sett hela dagen hos min syster.
    Då vi bor 15 mil ifrån varandra blev det en del bilåka också, så vi missar en del av melodifestivalen ikväll eftersom vi fortfarande är på väg hem.

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Blev det någon shopping? Jag ska ta tag i en tvätthög imorgon :(
    Mellon var ju rena skiten idag hehe. Jag har inte heller koll vilka som är med.
    Men man måste ju kolla in spektaklet.
    Ha det fint, kram

    SvaraRadera
  5. Inte favvosysslan kanske men ett nödvändigt ont. Men i den tvättstugan kan man ju vara och filosofera lite. Mycket smakfullt inrett. Längtar tillbaka. Önskar vi hade närmare till varandra. Kram Josefin

    SvaraRadera
  6. Det är ganska skönt att göra en helomvändning så där, städa o tvätt kan man ju göra sedan, hihi!

    kram

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Er tvättstuga var så himla fin, lite avis på den! Trots att det inte är den roligaste sysslan att tvätta o stryka ;)

    Blev det nått shoppat igår? :)
    Vad tyckte du om mellon? Vilken skit... Sämsta hittills tyckte jag :P

    Ha en mysig söndag! Vad gör ni idag?
    Kramar

    SvaraRadera
  8. Hoppas din lördag blev fin. Meollo ja, ingen höjdare igår direkt. Kan inte säga annat än, vad gjorde gubbarna där???
    Kram
    AC

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg