Bloggträff del 1


Bilder från Smultrongården.
 
Då var dagen äntligen här! Ännu en efterlängtad bloggträff:) 
Vi möttes upp på Java, där njöt vi av frukostbuffé, pratade och skrattade.
Sen begav vi oss till Smultrongården, där det klämdes och kändes på saker, fotades i massor och inspirerades av allt fint! En fika hann vi också med där såklart:)

Maria, Emilia, Josefin och Camilla njuter av alla fina saker.


När vi kände oss nöjda på Smultrongården så åkte vi hem till mig.
 Ni må tro att det hade städats, piffats och fixats med mat långt in på fredagskvällen här:)
Man är allt lite knäpp;)

Jag är så otroligt glad över att lärt känna dessa fantastiska tjejer! Allt tack vare bloggen. 
En ytlig blogg om inredning kan tyckas, men när man träffas så är ytligheten långt borta. Härliga, fina, ärliga, roliga och underbara, det är några av de ord som beskriver dessa tjejer och mötena med dem. Vänner är ett annat ord som beskriver vår relation nu. 
Vänner för livet! Ja, så är det faktiskt:)

Imorgon får ni se lite mer från vår träff:)

Nu ska jag kolla på Skidskytte, heja Sverige!

Ha en fin Söndag!

Kram på er!
 
 

Kommentarer

  1. Hejhej
    Hittade denna blogg via Vita huset 28 som jag har i min blogglista, har även lagt till dig nu. Så roligt med en bloggträff. Jag är rätt ny i inredningbloggvärden, men roligt lesa och följa andra. Älskar titta på alle finfina bilder, ja fin blogg du har, ska bli roligt följa dig, kram aina-kristin

    SvaraRadera
  2. Ååå vad mycket fina och härliga bilder.Bara så skoj med bloggträff.Ha en skön söndag.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Hej! Vad mysiga bilder. Det ser ut som ni har haft en underbar dag tillsammans! Tack för din kommentar, jag blir så otroligt glad ska du veta :) Kram Knorkan

    SvaraRadera
  4. Så fina bilder och vilken rolig dag ni verkar ha haft!
    Smultrongården skulle man gärna vilja besöka..för wow va mycket fint!!
    Kul o se alla fina foton du tagit!
    Ha en lugn och skön kväll..en ny vecka nalkas ;P
    Kram Marina

    SvaraRadera
  5. Så mysig butik :)

    Låter som en toppen dejt ;)
    Kul att ni klickar så bra.
    Att blogga ger mer än man först tror.

    En resa till sommaren?
    Med fammiljen, eller bloggvännerna?
    Kul hur som ;)

    Kram

    SvaraRadera
  6. Smultrongården ser ut som ett paradis.
    Dit måste jag någon gång.
    Kraam

    SvaraRadera
  7. Oj vilken butik!! Synd att den är så långt ifrån mig.. Ni verkar haft en lyckad bloggträff, vad roligt!

    Kram från Malin

    SvaraRadera
  8. Så roligt med en blogg träff, alltid kul med lite nya vänner.
    Kram Jennie

    SvaraRadera
  9. Oj, oj, vilken roligt butik! Förstår att ni hade det trevligt där! :)
    Kul med nya vänner. Nu ska här snart kikas på Brottet.
    Gillar danska serier. :)
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  10. Sofi, vilken dag. Vad synd att den gick så fort. Älskar Smultrongården. Helt ljuvlig butik.
    Vad roligt det var att se ditt fina hemtrevliga hem. Så god mat du hade gjort också. Mums!!! :) Så glad att vi träffats goa du!
    Massa kramar

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg