Sovrumsinspiration!








Alla bilder är från Pinterest.

Hej!

Lite härlig sovrumsinspiration från Pinterest bjuder jag på ikväll!
Tycker att man hittar så mycket inspiration där.
Vi har planer på att flytta vårt sovrum i höst/vinter. Av flera olika orsaker men framförallt för att komma närmare Nils rum. Men det är inte bara att flytta... Det för ju med sig en del då vi kommer flytta G:s kontor till vårt gamla sovrum och göra hans gamla kontor till gästrum etc...:) 
Hur som helst så går min hjärna igång på en gång. Ska vi ha tapet eller måla? Vilka färger ska vi ha? Köpa nytt eller behålla det gamla? Allt detta och mer därtill hinner jag tänka/planera innan G ens funderat klart på om vi verkligen ska flytta sovrummet;);) Sån är jag!
Nu ska vi ju flytta sovrummet och jag hinner ändra mig massor av gånger innan det är dags men det lutar åt att måla hela rummet i en ljusgrå färg. Kanske samma färg som i Nils rum ?
Sen ska vi behålla sängen och sängborden. Mycket mer får inte plats i nya sovrummet. Det är egentligen för litet men det får gå:) En byrå kan vi nog klämma in men sen är det fullt.
Grått vitt och linne tänker jag mig där inne. Tror det kommer bli hur fint som helst!
Så det är vad jag funderar på just nu, det och massor av annat:)

Önskar er en fin kväll!

Kram Sofi

Kommentarer

  1. Kommer bli superfint👍🏼 Själv har jag ångest över alla inrednings och färgsättningsbeslut som ska tas😱☺️

    SvaraRadera
  2. Låter finemang att slippa ha genomgång via sovrummet till uterummet.

    SvaraRadera
  3. Det blir ett spännande projekt. Fina inspirationsbilder. Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Vad spännande (men också mycket jobb...) med flytt till annat sovrum. Fina inspirationsbilder. Kram Suss

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg