Att ladda för en blöt midsommar.



Kanske får jag inviga mina nya gummistövlar (skor) från Converse.


Sötaste koftan från Odd molly som jag inte kunde låta bli att ge mig själv i sommarpresent:)


"celebrating yourselves":):)


Snyggaste gummistövlarna enligt mig!


Vet inte vart man kan få tag i dessa här i Sverige då de här är köpta i Brasilien.
Min morsdagspresent.


Hej!

Här rullar dagarna på och det är snart Midsommar. En blöt och kall sådan ska det visst bli i år. Förra veckan var jag faktiskt och shoppade till mig själv för en gångs skull. Det blev några nya klänningar att ha till vardags men även ett par att ha Midsommarhelgen... 
Men det verkar som jag får tänka om för det ska tydligen bli kallare och regna på Midsommarafton:( Är väl inte jätteförvånad dock:)
I helgen när vi var en sväng till den stora gallerian för att titta lite på sommarrean som dragit igång så sprang jag som av en händelse (typ;) på denna fina kofta från Odd Molly. Tycker den är så söt i modellen och när den var nersatt 30% så slog jag till. En liten sommarpresent till mig själv. Det är jag väl värd?;)
Nu hoppas jag ju ändå att jag slipper använda den och gummiconversen (som jag kallar dem) på midsommar för vi håller ju tummarna för att det där regnet håller sig borta, eller hur?
Vi firar som vanligt Midsommarafton med vänner och Midsommardagen med stora släkten. En härlig helg som jag ser mycket fram emot. Nils första Midsommar:)


Vad gör ni på Midsommar?

Fin kväll till er!

Kram Sofi


Kommentarer

  1. Så fint! Köpte mig en liknande jag med, samma färger men annan modell. Älskar odd molly.
    Ser också framemot midsommar. Trots vädret. I år ska vi faktiskt fira i goda vänners sällskap, ska bli väldigt trevligt.
    Sköt om er.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Supersnyggt, kommer säkert till användning i sommar även om vi hoppas på
    en massa sol och värme så det inte skulle behövas :)
    Hoppas ni har haft en fin midsommar. Så söt han är er lille kille :)
    Kram Pia

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg