En återanvänd korg.


En loppisfyndad korg.
 
Hej alla fina!
 
Tack för era söta kommentarer! Funderar gör vi nog alla ibland, mer eller mindre:)
Igår var jag på kvartersloppis, där fyndade jag bla den här gamla korgen, tror bebisar sov i såna förr? Har säkert fungerat som tvättkorg med:) Hos oss får den vara utekuddsförvaringskorg just nu. Passar utmärkt till det, vet dock inte vart den ska stå än:)
 
Apropå utekuddar så väntar jag fortfarande på att våra utemöbler ska komma, har jag tur så ringer de idag och säger att nu får ni komma och hämta era efterlängtade möbler;);) Hoppas kan man ju alltid!
 
Nu blir det jobb igen!
 
Stor kram till er alla!


Kommentarer

  1. Kul med nytt, hoppas de kommer snart så du får piffa då. Bild vill jag gärna se när de anlänt och är klart
    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Har faktiskt för mig att min bror sov i en sådan korg om jag inte minns fel!
    Så fin och bra att ha kuddar i!
    Kram helena

    SvaraRadera
  3. Fin fint fynd och perfekt till kuddar:-)
    Hoppas era möbler kommer snart, när man väntar på något går tiden alldeles för sakta.
    Hoppas du inte tog illa upp för det jag skrev.. Det snurrar i huvudet på de flesta av oss emellanåt;-)
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  4. Låter som ni haft en mysig helg.
    Jag kan också komma in i funderingsperioder. De är på gott och ont men oftast lär man sig mer om sig själv under dem.
    Härligt fynd. Hoppas ni haft en bra start på veckan, kram Malin

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Jo tack helgen har varit helt ok. Mycket tid ute i blåsten men vädret har ju ändå varit fint. Hoppas era utemöbler kommer snart..ska bli kul att se hur de ser ut :)
    Skönt att även denna vecka är kort..det upskattas :) Hur ska du spendera din lediga dag?
    Ha de gott!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Hej vännen!
    Fint loppsifynd och passade jättebra med dina fina kuddar! Det var längesen jag fyndade på loppis nu. Tycker det går i perioder och nu har jag inte haft "turen" med mig på länge.

    Hoppas du mår bra! Vilket jag tror men vet hur det är med funderingar. Ibland vet man ju inte vilket spår man ska välja.. Jag brukar försöka prata med någon klok vän så jag inte funderar och grubblar för länge. Hoppas det blir bra iaf för dig!

    Kram och ha en fin tisdag imorrn!!
    Fredrika

    SvaraRadera
  7. Fint fynd ;)

    Ringde dom idag? Hoppas :)) Det är ju helt galet svårt att vänta ibland..

    Kramar

    SvaraRadera
  8. Finfin korg. Tummen upp för fynd alltså! Det är ju kanon.

    Må så gott Sofi.
    KRAM Amanda

    SvaraRadera
  9. God natt ! :)
    Jätte fin korg och fint att samla kuddarna där.
    Ha nu en fin sortsättning på veckan!

    Kram

    SvaraRadera
  10. Jodå, jag har fortfarande problem att ladda ner bilder. När jag byter till Explorer kan jag inte lämna hälsningar eller logga in på Blogger. Med Firefox kan jag inte ladda ner bilder, grrrr! Har rensat och diskfragmenterat, vad mer kan jag göra? Vet du något?

    Tisdagskramen

    SvaraRadera
  11. Jag kan ladda ner men det tar ca 20 min för de i dagens inlägg...

    SvaraRadera
  12. Jättefin korg! Jag använder min när jag ska bära tvätt. Den är väldigt praktisk.

    Hoppas ni får era utemöbler snart!

    Kram

    SvaraRadera
  13. Jättefin!
    Finns de något roligare än att fynda..:-)

    Hoppas era möbler kommer snart. Åh vad jag längtar efter vårat nya altan bord nu när värmen har kommit.

    Önskar dig en fin dag
    STOOR kram till dig

    SvaraRadera
  14. Gillar korgar av alla dess slag...:) gamla som nya! Och tänk va användbart det är!!
    Ha en fin helg!
    Hälsningar från ön / Maria

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg