Resplaner.

Kökshanddukar från Cath Kidston köpta i London.

Hej på er!

Förra veckan när jag tog fram dessa ljuvliga kökshanddukar från Cath Kidston så blev min London längtan så stor! Jag blev verkligen så kär i staden när vi var där i höstas. Lika kär blev jag ju i Cath Kidston som jag besökte fem gånger under vår tripp;)

Nu går vi nämligen i restankar inför sommaren, vi har velat mellan en vecka i New York och en härlig solsemester på något spa hotell. Nu när jag fick sån London längtan så skulle det ju vara trevligt med en tur dit med:) Men man kan ju inte få allt här i livet;) 
Vi får se vart vi hamnar tillslut men just nu känns det som solen och värmen segrar;)

Har ni några resplaner inför sommaren?

Än är det långt till värmen, idag är det riktigt gråkallt och ikväll varnar de för oväder här!

Var rädda om er och ha en mysig Tisdag!

Kram på er!

Kommentarer

  1. Jag är också riktigt ressugen just nu! Helst skulle jag vilja åka till nåt varmt ställe där man bara kan ta det lugnt och vila upp sig. Vi har inga resor planerade förutom en weekend till Köpenhamn i vår. Den ser jag fram emot!

    Sköt om dig!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej vännen ja fina va de där handdukarna.

    Ohh resplaner är kul, ja du vet ju vart jag ska snart :)

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  3. Hej!

    N.Y kan jag rekommendera. Den staden är verkligen speciell! Helt galet med alla butiker och folk och restauranger och ALLT. Sen att allt är så galet billigt gör ju inte saken sämre heller =)
    Lycka till med resplaneringen!

    SvaraRadera
  4. Hallå i stugan!

    Hur har du haft det idag?

    New York, oj, oj, oj det låter ju toppen. Men sol och bad låter ju inte tokigt det heller. Man känner sig en aning utsvulten efter sånt efter förra sommaren.
    Ska bli kul att höra vad ni väljer till slut.

    Var du in på sidan jag smsade om igår? I såfall hittade du nåt?

    Igår var jag in och jobbade någon timme. Hade ett protokoll att renskriva efter förra veckans möte så då passade jag på att åka in och göra det igår. Idag har vi inte gjort så mycket mer än att varit ute och åkt pulka och tvättat lite.
    Imorgon fyller Nenya 8 år :) Svärmor och min faster kommer över på lunch. Resten av veckan återstår att se vad som händer :)

    Hur ser din vecka ut?

    Vi får ta och boka en fika-date!
    Kramar!

    SvaraRadera
  5. Det var ett tag sedan vi var ute och åkte och just nu har vi inga resplaner alls.. På sommaren åker vi ofta till västkusten men i vår ska vi lägga krutet på en ny altan. Barcelona har jag dock velat åka till länge liksom Rom. NY har jag varit i, jätteroligt att ha varit där men jag hittade inte så mycket bra shopping, var nog på fel gator! =) Däremot är central park fantastiskt och alla höga byggnader. Blir nog bra vilket resmål ni än tar!!

    Kram från Malin

    SvaraRadera
  6. Hej Sofi!
    Visst är halva nöjet att planera inför en resa! Vi funderar på Gotland i sommar och så blir det en barnfri helg i Paris i April! (Längtar, längtar!:)
    Blir spännande att höra vad ni väljer sedan!

    Ha det så gott vännen,
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  7. Åhh, vilka reseplaner.
    Här blir det ju snart Rom. Sen blir det inga utlandsresor mer i år gissar jag.
    I sommar kommer vi hålla oss till småturer och sommarstugan gissar jag.
    Hoppas du haft en mysig Tisdag, Kram Malin

    SvaraRadera
  8. Hej tjejen =) Var visst ett tag sen. Vilka härliga handdukar till köket, sommriga och fina. Sådana vill jag ha. Att resa till värmen låter ju ljuvligt. Kram och ha en fin dag!

    SvaraRadera
  9. Roligt att börja planera sommarens resor. Planeringen är en stor del av resan.
    Ha en bra onsdag
    Kram
    AC

    SvaraRadera
  10. För mig finns det inte en tanke på att lämna landet till sommarn.
    Det är då sverige är som bäst. Med tanke på att vi bor i skärgården och
    åker mycket båt så är det här jag vill vara på sommaren, oavsett om det blir en
    regnig sommar eller inte.
    Jag åker gärna till varmare breddgrader nu den här tiden på året istället.

    Hoppas ni får det bra på semestern vart än ni väljer att åka!

    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg