Till granen.


Virkade stjärnor att hänga i granen - köpta på Nice Presenter.

Hej hej!

Helt ljuvligt söta är dessa virkade stjärnor! Kommer bli så fint i granen sen, granen som för övrigt kommer pyntas i vitt och silver:) Men det dröjer ju ett tag vill jag lova:)

Däremot tänker jag nog börja adventspynta lite i slutet på nästa vecka, är så sugen nu:) Passar ju bra att vi anmält oss till Blomsterlandets pysselkväll nästa Torsdag då:) Det ser jag fram emot!
När tänker ni börja pynta? Några kanske redan börjat?:)

Nu väntar två riktigt lååååånga arbetsdagar!

Ha det gott kära ni och tack för alla gulliga kommentarer ni lämnar hos mig! 
Det värmer i hjärtat!

Kram på er!

Kommentarer

  1. Så fina stjärnor du virkat!!! Jag försöker låta bli med pyntadet ett par veckor till, men det kliar i fingrarna nu :-)) Stor Kraaaam Paula

    SvaraRadera
  2. Så söta.
    Ska bli spännande att se hur de blir i sin helhet sen.
    Nja, är ju egentligen bara amaryllisen som jag fick av svärmor, men visst börjar det klia i fingrarna.
    Men har börjat kika igenom så smått vad jag har att jobba med, och vad som bara MÅSTE inhandlas ;)
    Hoppas du får en skön Onsdag, trots lång dag på jobbet.
    Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Så söta stjärnor! Jag pyntar till första advent.
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  4. Tack för din fina kommentar! Jag blev nöjd med tavelväggen. Smifigt när man kan byta ut korten då och då. Söta stjärnor du hittat. Vitt och silver i granen är ju såå fint. Hoppas det kommer upp en bild på den vartefter :) Jag får njuta av andras fint pyntade granar då vi inte får plats med någon gran i vår lägenhet.
    Ha de så bra! Kramar

    SvaraRadera
  5. Jag börjar minsann oxå blir lite sugen på att adventspynta och plocka fram lite nytt jag köpt som gardiner och adventsljusstakar.....men jag dröjer nog ett litet tag till.... Jo igår kom föresten en ljusslinga upp kring hall-spegeln och det kändes som lite julstämning infann sig direkt!
    Ha det gott/Kram Lussan

    SvaraRadera
  6. Så fint!
    Åh vad jag längtar till advent nu. Men när december sen kommer behöver det inte gå så fort. Vill njuta ordentligt. Jobbar en del i jul. Hmm.. Jaja någon måste ju göra det också. Kram Josefin

    SvaraRadera
  7. Men åh så fina! Nu längtar jag lite tills man får börja pynta:) Hoppas att dina arbetsdagar går bra!

    Stor Kram!

    SvaraRadera
  8. Hej du goa Sofi!!
    Jättefina:))
    Nääää, har inte börjat pynta än, har mest ställt till ett galet kaos av målarobjekt i vardagsrummet * fniss* Så i helgen ska jag se till att gasa på med penseln och få det undan. Nu får jag inte påbörja fler målarprojekt innan jul, annars får jag be gästrna ta med penslar istället för julklappar ju, ha ha ha…
    Va mysigt med pysselkväll på blomsterlandet. Vi ska ha pysselkväll med tjejerna på jobbet på fredag, men jag har bestämt mig för att bli hemma. Det är så mycket nu och då måste man prioritera. Behöver vara hemma och fixa och också ha en myshelg med mina darlings:)
    Hoppas du haft en bra dag och kväll!!!!
    Många kramar,
    Anna

    SvaraRadera
  9. Dom kommer ju vara jättefina att pynta med! :)

    Ha det bra!
    Kram Jenny

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg