Zinkhus.



Gokväll!

I helgen har jag flyttat runt på lite möbler, blir ju nästan som nytt då:) Ett vitmålat halvmånebord har fått komma fram från sin gömma (under allt "bråte" i mitt pyssel/förvaringsrum:) Har tänkt ha lite fina jularrangemang på det sen men tills dess får ett zinkhus och lite smått o gott pryda det. Jag vet inte hur det är med er men jag är så sugen på att få börja pyssla och fixa julfint här hemma, igår satt jag och skrev ner allt som jag vill göra, om jag mot förmodan skulle glömma bort något;);) Nä då, men jag älskar att planera och fundera ut hur jag vill ha det. Tänker mig mycket vitt, zink och naturmaterial. Det låter väl fint?:)

Nu ska jag ta hand om min G som haft en tung dag på jobbet.

Ha det gott kära ni!

Kram på er!

Kommentarer

  1. Så fint vännen!!
    Och jag känner preciiiiis om du. Har förberett en del saker, dvs satt mannen på att såga till lite träkuber som jag ska fixa något med.
    På onsdag tänkte jag att tösen o jag ska ha en pysseldag här hemma:)
    Imorgon ska vi upp tidigt för vi ska ju till ALV, mysigt!!!
    Åker till Sth snart igen. Antagligen fredagen den 16/11 och då tar jag systern min med mig:))
    Må så gott sötis!
    Kramar Anna

    SvaraRadera
  2. Så fint med Zinkhuset, lyser ju så vackert!
    Åh det låter jätte fint till jul. Jag är lika dan, halva nöjet är ju och få planera och drömma lite och snart får man ju faktiskt sätta allt i verket, längtar.
    Kram på dig

    SvaraRadera
  3. Åhh halvmånebord är ju sååå vackra!
    Jättefint zinkhus, de kan man ju ha massor av :)

    Kram CAmilla

    SvaraRadera
  4. Så mysigt.
    Ja här grunnas det för fullt.
    Vill börja nu direkt, men vet att det är aningens för tidigt.
    Tur man kan leta inspiration och planera.
    Här tror jag julen få gå i grått och natur med små inslag av rött.
    Ha en mysig Tisdag, Kram Malin

    SvaraRadera
  5. Vilken god planering. Jag skulle nog också behöva skriva ner lite som jag inte får glömma.
    Så fint med zink och vitt. Jag vill gärna ha rött, gillar verkligen när det är julrött.
    Ha det gott
    kram
    AC

    SvaraRadera
  6. Hej! Å vad fint det är med zink!
    Håller med dig om att man bara vill sätta igång med allt julpyssel nu!
    /Madelene

    SvaraRadera
  7. Vad fint du har gjort, Sofi!
    Jag är också sugen på att börja advents- och julpynta :) Jag tänker mig också mycket zink och naturmaterial, och så rött naturligtvis!

    Ha en fin kväll!

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  8. Vad fint hus, var har du köpt det?
    Funderar på att köpa ett som du tänkte på Amaryllis. Man kan ju inte få för många hus :)
    Jodå, vill helst hänga upp stjärnor och ta in hyacinter m.m. NU hihi.
    Ha en fin kväll, Kram

    SvaraRadera
  9. Hej Sofi! Så fin du var i blått! :) Visst börjar man bli sugen på att börja julpyssla så smått! Idag har jag också fokus på zink hos mig! ;) Natti,natti, kram Jenny

    SvaraRadera
  10. Vilket fint hus. Du var jättefin i din outfit nedan! Kram Nilla

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg