Lyxigt värre!:)

När man jobbar heltid är det otroligt lyxigt att sluta klockan tre. Det gör jag varje Torsdag:) 
Tänk vad mycket man hinner med på eftermiddagen, för att inte tala om ljuset! Idag var det ljust över en timme efter att jag kommit hem, lyxigt va?:) Röja i tvättstugan, vika tvätt och bära ut kartonger i förrådet har jag roat mig med, och ja - vi har fortfarande ouppackade kartonger trots att vi snart bott i huset ett halvår;)
Passade på att ta några kort också bla på de här fina tulpanerna som tagit plats på halvmånebordet i vardagsrummet...


Vet inte om jag blev så nöjd, det är ett ganska stort bord så det skulle behövas något mer... Får klura på saken;)

Imorgon är det Fredag! Härligt va!? Vad har ni för planer i helgen?

Nu ska jag göra chilli con carne!

Stora kramen till er!

Kommentarer

  1. Tack för titten hos mig...kul att hitta till dig:)Missa inte min tävling!
    Kram Emma

    SvaraRadera
  2. Fina tulpaner! :)
    Vilka fina jackor du spanat in. Jag gillade den beige i mitten! :)

    Ha en bra kväll!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Tulpaner är ju alltid så vackra. Tips, ställ dem och några ljuslyktor och något annat pynt på så känns det inte "naket" ;-) Den kannan har jag med, ha ha ha!! Många saker vi har lika, bra smak antar jag;-)
    Tank för dina fina ord än en gång!
    Stor kram till dig!

    SvaraRadera
  4. Tulpaner är lovely. Håller med ovanstående, lite ljuslyktor eller liknande skulle nog göra susen =)
    Kramen ♥

    SvaraRadera
  5. I helgen blir det lugnt för våran del. Vi ska kurera oss.

    Önskar dig en fin fin helg! Kram Maria

    SvaraRadera
  6. Jag vill önska söta dig en trevlig fredag och en kanon trevlig helg!
    KRAM i massor!!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg