Snart flyttar jag!





En favorit här hemma, pannkakor med jordgubbar och grädde:)

Hej!

Dagens lunch fick bli pannkaka. Går fort att göra och lilleman älskar det. Vi hade mormor på lunchbesök så hon köpte med färska jordgubbar, så gott!
Nu sover Nils för andra gången idag men jag ska snart väcka honom så han inte är vaken hela kvällen;) Han brukar bara sova på förmiddagen men idag var han så trött, plutten. 
Lite dålig uppdatering har det varit här men vi håller på att måla om huset och det upptar mycket av vår lediga tid, sen har jag jobbat i två dagar den här veckan och det har varit fint väder... 
Bloggen har helt enkelt fått lite sommarvila:)

Nu till rubriken som många säkert undrar över:)
Det är väl egentligen inte jag som ska flytta utan bloggen. Min fina, älskade blogg ska flytta... Efter en del funderande den senaste tiden har jag till slut bestämt mig för att Sofis husdrömmar ska få flytta till:


Exakt när kan jag inte säga men mycket snart. Det är ju inte bara att flytta en blogg utan det krävs en del jobb så jag är väldigt tacksam över att jag får hjälp med det av tjejerna på plattformen The happy hill (som jag kommer berätta mer om sen)
Jag har känt en tid att jag vill utveckla min blogg och tror att detta är rätta forumet för det.

Jag hoppas ju att ni följer med! 
Det är ju ni, mina kära läsare som gör att det är så kul att blogga!

Nu tänkte jag höra era funderingar kring detta. Är det någon som flyttat sin blogg? Vad ska man tänka på? Hur tänker ni kring min flytt? Etc
TACK

Önskar er en fin eftermiddag!

Kram Sofi

Kommentarer

  1. Hej vännen!
    men ååå så spännande...;)
    Såklart hänger jag kvar här hos dig....såååååklart..;)

    Å vilken underbart fin bok du gjort om Nils och de där pannkakorna såg vääääääldigt goda ut.
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  2. Hej sötnos <3
    Ååååå va roligt och sååå spännande!
    Du vet att jag aldrig viker från din sida hjärtat <3

    Å mums så smarrigt det ser ut... Tyra älskar ju med pannkakor :)
    Nu ska Annapanna gå o sussa.
    Kramar i stora lass

    SvaraRadera
  3. Spännande att utveckla bloggen! Såklart hänger jag kvar här hos dig kära bloggvän!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Vad spännande med flytt av bloggen! Jag har också planer på att flytta min blogg, i alla fall göra förändringar och byta namn men själv är jag usel på detta så jag blir väldigt nyfiken på hur du har fått hjälp? Kommer självklart fortsätta följa dig :) Så fin bok om Nils och supergoda pannkakor. Kram Suss

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg