Helgbukett!



Helgens bukett! Frodiga tulpaner och några videkvistar.

Hej!

Vackert väder i hela landet läste jag någonstans. Vet inte om det stämmer men här i Örebro har vi haft fint nästan hela veckan och solen strålar från en klarblå himmel även idag:)
Borde ta mig ut men liten sover så det får bli senare.
Igår var jag däremot ute och njöt av vårsolen samtidigt som jag putsade våra fönster. Det var så härligt och gick som en dans:)
Jag hade ju hjälp av mina föräldrar och G:s mamma. Det går ju lite lättare om man hjälps åt:)
Så tacksam för det!
Nils var i sitt esse när han hade både farmor och mormor o morfar här.
Jag kan säga att han var inte svårnattad sen, nästan så han somnade med vällingflaskan i munnen;)

Nu ska jag passa på att skriva några produktrecensioner medan han sover. 
Sen måste vi bara ut på promenad och insupa vårluften!

Önskar er en härlig söndag!

Kram Sofi

Kommentarer

Populära inlägg