Vinter & Bloom!




Nils myser i åkpåsen från Vinter & Bloom som finns att köpa HÄR



Gokväll!

Hoppas att ni haft en bra helg!
Tittar bara in en snabbis för att tipsa om en recension av åkpåsen från Vinter & Bloom som just nu ligger ute på Bontis blogg. 
HÄR kan ni läsa den!
Vill också passa på att säga grattis till Jessica Olofsson som vann presentkortet på 500 kr!

Den här helgen har det verkligen märkts att vi gått in i mörka November. De sista löven håller sig krampaktigt kvar på träden men det är bara en tidsfråga innan de också faller av. Dagarna känns kortare och det mörknar fort. Det kanske låter klyschigt men alla månader har ändå sin charm tycker jag. Nu börjar ju affärerna fyllas på med julsaker, alla tidningar är fulla med julreportage och det dröjer inte länge för än vi har första advent (jippi!:)
Jag satt och funderade och inspirerades av fina julbilder från Pinterest igår. Älskar det här första planeringsstadiet inför jul. Hur ska jag pynta i år? Vad har jag för pynt? Hur mycket hinner jag med? Etc. Jag brukar faktiskt göra en lista på allt pyssel jag vill göra, sen kanske jag inte hinner med allt men jag brukar känna mig så upprymd och förväntansfull när jag gör den där listan så det gör inget om jag i slutändan bara hinner med hälften:)
Hur gör ni?

Nu väntar soffan och filmmys!

Kram på er! 


Kommentarer

Populära inlägg