Dagens Nils och lite barnrum!





Våran lilla prins.


Nils rum är färdigmålat så nu håller jag på att inreda det.


Sötaste fjäderlampan har Nils pappa köpt:) I hörnet bakom spjälsängen ska en sänghimmel sättas upp.

Goddag!

Här har det varit ett litet sommaruppehåll! Det blir lätt så när man är ute och reser och bara vill spendera tiden med familj och vänner. Man vill ju passa på när alla är lediga och då får bloggen vila lite.
Nu går vi in på G:s sista semestervecka och det känns såklart lite vemodigt. Vi försöker fixa med både det ena och det andra innan vardagen tar över. Jag håller på att inreda Nils rum. Det kommer ju vara en levande process men jag vill få till en bra, fin och praktisk bas.
Fler bilder kommer senare!

Förra veckan var vi hos fina Anna och hennes familj. Alltså, vilka underbara människor! Vi tycker så mycket om dem och jag är så glad och tacksam över att våra vägar korsats. När vi tagit (ett tårfyllt) farväl för denna gång så hann vi inte många mil innan vi bestämt oss för att åka ner i höst igen. Så nu har vi bokat in en helg i Oktober:)  

I eftermiddag får vi besök av en snickare. Det ska planeras inför hösten projekt som jag återkommer till senare:)

Nu ska jag gå in och lägga mig hos vår älskade lilla skrutt! (som självklart sover i sin mamma och pappas säng;)
Tänk att man kan älska någon så otroligt mycket!

Hoppas att ni finns kvar där ute och att ni får en fin Måndag!

Kram på er!

Kommentarer

  1. Så söt han är er lille Nils. Mysigt med tid tillsammans och få träffa goda vänner. Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Heeeeej sötnos <3
    Å, nu blir jag så där tårögd igen... Vilken TUR att jag vet att ni kommer ner i höst igen <3
    Vi tycker så mycket om er med ska ni veta <3
    Å lille Nils.. Ja, han är ju bara så go så man smälter varje gång jag ser bilder på honom!
    Oj... Nu måste jag gå o sussa... Hos min lilla sessa som ville sova hos mamma inatt med ;-)
    Kraaaaaaamar Anna

    SvaraRadera
  3. Sååå fint! Glöm inte att tävla hos oss om fin barnrumskudde! : )

    SvaraRadera
  4. Hmm.. Min förra kommentar försvann nog.. Eller så blir det dubbelt! Hur som helst, er Nils är ju söt som socker. Å fjäderlampan skapade stort vill-ha begär hos mig!!!

    Skoj med nya bekantskaper som man kan umgås med hela familjen!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Vad vacker han är Nils och ett stort grattis, har inte tittat in på en tid. Härliga färger i Nils rum TYCKER OM =)

    Kram

    SvaraRadera
  6. Så söt Nils är!! =) Ovh hyllorna blev super bra. Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg