Att vakna med ett leende!



Den här lilla killen vaknar alltid med ett leende!


Tokiga unge, ibland skrattar han och dreglar samtidigt:)


Älskade Nils, hjärtat svämmar över av kärlek till dig.

Hej!

Jag finner inga ord när jag ska beskriva vad denna lilla kille betyder för oss. Han är vår stora kärlek och varje dag slås jag av hur mycket jag älskar honom. Den senaste veckan har han börjat jollra och låta ännu mer än tidigare. Han "pratar" och skrattar mest hela tiden. Varje morgon när jag lyfter huvudet för att titta ner i babynestet bredvid mig så möts jag av ett par stora blå ögon och ett stort leende. När jag besvarar det börjar han jollra och skratta. Älskade unge:)
Självklart kan han skrika och vara missnöjd av olika anledningar men oftast är han en glad och nöjd liten kille. 
Våran Nils som blir 12 veckor på Söndag.
Den här veckan har vi varit själva för G har jobbat nere i Sydafrika. Han är efterlängtad.
Idag kommer han hem och då väntar flera veckors härlig semester!

Av den anledningen kan det bli lite sommaruppehåll här på bloggen, vi får se.

Önskar er en riktigt skön och varm sommar så ses vi snart!

Kram Sofi


Kommentarer

  1. Men åh vilken sötnos!!!
    Ha nu en underbar semester.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Han är ju så söt:) Och dom där leendena och skratten- obeskrivligt!! Snart har vi en liten till och det ska bli så härligt att få vara med om allt på nytt:) Kram Emma

    SvaraRadera
  3. Så söt så! Så lik han är dig tycker jag. Ha det så bra. Kram

    SvaraRadera
  4. Å lilla sötnosen!!! Längtar så tills ni kommer så det blir mer bebismys :))
    Nu är vi hemma igen och tvättmaskinen går för fullt ;-) Allt som varit med tvättas när Anna är i farten;-)
    Å nu sömn..;)
    Vi hörs innan vännen! Ska bli så härligt att ni kommer!!!!!
    Kramar Anna

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg