Ett roligt samarbete!





Alla bildkollage är lånade av Bonti

Hej på er!

Nu är det klart att jag kommer inleda ett samarbete med Bonti. 
De säljer bebis och barnartiklar så som barnvagnar, bilstolar, inredning till barnrummet, skötartiklar, amningsprodukter, leksaker, babykläder och mycket mer. Bonti finns på Karlavägen och intill Odenplan i Stockholm men har också en mycket fin webbutik som du hittar HÄR
Jag är en av deras nya medarbetare på bloggen. Jag kommer blogga hos dem kort och gott:) 
Vi är några tjejer som kommer testa olika produkter bla. Ev blir det lite tävlingar och dyllikt också. Så kul och spännande! 
Tycker det är jätteroligt att de hörde av sig till mig och ser fram emot vårt samarbete.
HÄR ligger en presentation av mig på deras blogg.
Självklart kommer jag blogga som vanligt här inne också, förhoppningsvis lite mer än jag gjort den sista tiden:)

Nu hoppas jag hinna med en lite bloggrunda innan lilleman vaknar och innan jag får trevligt fikabesök:)

Kikar in snart igen!

Kram på er





Kommentarer

  1. Men Sofi så spännande!
    Stort grattis!
    Jag var inne o läste o blev lite tårögd...fina fina du..
    Kraaam

    SvaraRadera
  2. Så spännande! Det kommer att bli toppen och roligt att läsa om sakerna du testar. Kram Stina

    SvaraRadera
  3. Heeeej sötnos!!!
    Men duuuuu va roligt och vilken fin presentation av dig <3
    Jättejättekul vännen!!!!
    Sov så gott... Jag måste verkligen sooova nu ;-)
    Massa kramar Anna

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg