Plötsligt händer det!



Här hemma händer det inte så mycket på inredningsfronten just nu.


Förutom att fårskinnet har flyttat in till soffan


Och jag har fått nya muggar av min fina vän A.


Köpte Lantliv i fredags och hoppas att inspirationen ska hitta tillbaka till mig snart:)

Hej alla fina!

Plötsligt händer det! Ett nytt blogginlägg från mig!:)

Det finns många förklaringar till att det blivit ett blogguppehåll här men inga som jag kan dela med mig av, tyvärr. Vi kan väl säga som så att den senaste veckan gett mig ett annat perspektiv på livet, både på gott och ont.
Bloggen och inredningsinspirationen känns långt borta i dessa lägen, så oviktigt liksom. 
Men ni ska inte oroa er för mig, jag mår bara bra och är i samma trötta och förkylda tillstånd som tidigare:)
Idag blev jag faktiskt lite sugen på att fixa här hemma. Känner att det är dags för lite nya kuddar i soffan, något som G konstigt nog inte höll med mig om;)
Har även börjat titta i några gamla jultidningar, längtar lite efter att få börja pynta (men jag lovar att jag ska hålla mig nån månad till:)

Nu har jag mycket bloggläsande att ta igen:)

Önskar er en fin kväll och ta hand om er!

Kram Sofi


Kommentarer

  1. Hej! Du pausade i alla fall inte lika länge som mig :) Kul att du är tillbaka. Jag passar på att blogga nu då tid finns. Sen när bebisen tittar ut lär jag få äääännu mindre tid till att blogga. Då kanske jag "försvinner" igen. Jag förstår inte hur folk hinner med allt, men vi är alla olika. En del får aldrig nåt ur händerna medan en del får allt :)
    Hoppas du mår bra. Kram Josefin

    SvaraRadera
  2. Hej Sofi!
    Kul att se ett blogg inlägg från dig , dom gillar vi ju alla :-)
    Känns som om vi varit/är i samma situation just nu. När jobbiga saker händer i livet känns allt oviktigt och man vill bara umgås och prata med nära och kära för att försöka ta sig igenom det. Jag har varit i en jobbig tid nu som tyvärr inte är slut än för min del men hoppas tiden läker såren tillslut.
    Styrke kramar till dig!

    SvaraRadera
  3. hoppas de inte var något allvarligt och jobbigt. men antar det eftersom inget inlägg har kommit.
    men hoppas det blev bra ändå... fint hem. kram

    SvaraRadera
  4. Hejwsan Sofie!
    Tråkigt när saker händer som vänder upp och ner på hela ens tillvaro. Visst är det så att bloggandet är något som står långt ner på prioritetslistan..finns mycket som är sååå mycket viktigare här i livet.
    Men ändå tycker jag att det var väldigt trevligt att se att du återigen skrivit ett inlägg :). Fina muggar du fått av din vän och lammskinn är sååå snyggt nu till den kallare årstiden.
    Ha de nu så bra och ta hand om er, kramar Ing-Britt

    SvaraRadera
  5. Ibland blir det ofrivilliga bloggpauser! Hoppas allt är bra med dig! :)

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  6. Hej raring!
    Hoppas du mår bättre idag. Man måste följa kroppens signaler ju.
    Oj, där satt jag i ett glashus kände jag;-) Men jag tror jag ska ta mig lite vila ett par dar här.
    Det behövs känner jag. När man mått dåligt psykiskt så så tar kroppen till slut stryk. Magkatarr och sover dåligt.
    Ska sy nya kuddar till köket, i lila:) De som det står beach house på känns som att de gjort sitt för den här säsongen ;-)
    Det finns ju massor av fina kuddar nu! O nu vill man ju boa in sig.
    Va rädd om dig hjärtat så hörs vi!
    O kom ihåg, du får ringa när du vill!
    Massa kramar Anna
    PS: en från landstinget ringde idag så jag ska följa med som patientrepresentant på en konferens på Gränsö slott i november. Sååå spännande!

    SvaraRadera
  7. En kram kommer till dig från Småland!
    Visst börjar man redan tänka lite jul....
    Fina koppar! Kram Stina

    SvaraRadera
  8. Hej! Hoppas du mår bättre nu...KRAM!!
    ja nu får man börja planera inför julen :)

    SvaraRadera
  9. Hoppas allt är bra! Kram till dig!

    SvaraRadera
  10. Hej, jag tycker du har jättefina kuddar i soffan. Men kuddar kan man aldrig få för mycket av eller hur ;-)
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  11. This is not a spam
    Hello I'am Chris From France!!
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    I ask you to follow our blog! thank you
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************
    Detta är inte ett oönskat
    Hej I'am Chris !! Från Frankrike
    Du har en underbar blogg som jag anser vara registrerade i internationell ordbok blogg. Du kommer att representera ditt land
    Finns på följande länk och hur din blogg namn
    Blog URL
    Operationell leasing av din land där kommer att bli hur Session Tillverkad i ditt land lista
    På höger sida, i "gröna listan", kommer du att hitta alla länder och om du klickar på dem, hittar du namnen på bloggar från detta land.
    Jag ber er att följa vår blogg! tack
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Grattis Blogging
    ****************

    SvaraRadera
  12. Mysigt ser du ut att ha det i alla fall! Varm kram! <3

    SvaraRadera
  13. Hej kära bloggvän! Bloggandet ska bara vara roligt!

    Önskar dig en fin helg! Kram Jenny

    SvaraRadera
  14. Så är det ibland, livet kommer emellan.. Jag är ingen flitig bloggare jag heller, siktar på ett inlägg per månad kanske.. =) Jag tycker det är skönt nu när hösten kommit, då kan man landa lite och boa lite inne och längta efter julen!

    Må gott!
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg