En jordgubbskyss!




En mumsig jordgubbskyss!

Gokväll!

Här väntas snart besök av en fin vän och en av hennes söner:) Vi ska ha Melodifestivalmys tillsammans. Vi passar på när våra sambos har annat för sig:)
Igår när jag hade besök av mina söta kollegor så bjöd jag på jordgubbskyssar till efterrätt. Så enkla att göra och så otroligt gott! Det blev så många att det bjuds på ikväll med:)
Receptet hittade jag hos den HÄR gulliga tjejen.

Annars så har det blivit mycket tv tittande idag! Har ju hejat fram Charlotte Kalla till silvret. Tur jag var själv hemma för jag hade nog skrämt iväg även den tuffaste med mitt galna hoppande och skrikande;);) Så kul att vi har denna fantastiska och otroligt duktiga tjej i Sverige!:) Heja Charlotte!

Nu kommer snart mina gäster!

Önskar er en härlig Lördagskväll!

Kram 









Kommentarer

  1. Sluurp så gott det såg ut, en smak av sommaren o det behövs verkligen i det tråkvädret vi haft idag. Ha en mysig mellokväll med tjejerna. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  2. Å så gott det ser ut ! Hoppas att det blev en mysig mellokväll .Ha en skön söndag.Kramar Rita

    SvaraRadera
  3. Den ser sådär fräsch och god ut. Kan tänka mig den en varm sommardag på landet. Mmmm!
    Nu är det ju ett tag dit men drömma kan man ju alltid :)

    SvaraRadera
  4. Åh så smarrigt det där lät, måste spana in receptet.
    Ja, här satt jag och bölade när hon tog silver ;)
    Härligt att OS är igång.
    Ha en mysig fortsättning på Söndagen.
    Kram Malin

    SvaraRadera
  5. Hej Sofi!
    Den ser riktigt god ut den där "kyssen" :) Hoppas att ni hade en mysig kväll.
    Jag såg Sveriges silvervinst på Mc Donalds tv, hon är verkligen grym, Kalla! :)
    Nu blir det snart nattning av barn och sedan ngn bra film (om vi kan enas...;)

    Ha en bra ny vecka!
    kram Jenny

    SvaraRadera
  6. Så gott det ser ut, de måste jag prova :)

    Kram kram

    SvaraRadera
  7. Nämen åh så gott det såg ut! Så härligt att få ses när man varit ifrån varandra flera veckor. Hoppas du och din G haft och har en fin kväll!:)
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg