Erbjudande!

Dessa bilder är från i höstas. Jag är alltid lika nöjd när jag varit hos min frisör Carolina!

Hej! 

Är du sugen på att ändra frisyr? Kanske lite ljusa slingor till våren eller bara klippa topparna?
Då har jag ett fint erbjudande till dig!
Januari ut och hela Februari får alla mina läsare 20% rabatt hos Carolina på Salong Folk i Örebro.
Detta gäller på alla behandlingar så som klippning, slingor, färg etc men EJ på produkter. 
Allt du behöver göra är att uppge rabattkoden Sofis husdrömmar när du betalar!:)

HÄR hittar du till salongens hemsida  för information om öppettider mm.

För att boka tid ring 019-123700

Observera att erbjudandet bara gäller hos Carolina!

Nu ska jag slänga mig i en av de nya sofforna och kolla på tv! Efter några dagars jobb känner jag mig riktigt trött. Det tar nog ett tag att komma in i rutiner igen:)
Tittar in i helgen och visar nya sofforna, de är så fina!

Trevlig helg fina ni!

Kram Sofi






Kommentarer

  1. Hej Sofi-snyggingen!
    Vilket bra erbjudande. Jag går hos samma frisör sedan 23 år tillbaka och kan inte tänka mig att byta annars hade jag gärna bokat..;)
    Va underbart att ni hittade soffor och att du känner dig nöjd. Ser fram emot att få se dem.
    Kraaaaaaaaaam katarina

    SvaraRadera
  2. Hej vännen! Du är alltid så fin när du varit hos frissan (eller ja, det är du såklart alltid annars också:)) så vilket bra erbjudande du har! Är såå nyfieken på era soffor, har ju skymtat dem på insta och de ser jättefina ut! Blir kul om vi får se dem på bloggen i helgen! Mysig kväll till dig, kramar!

    SvaraRadera
  3. Hallå där pinglan!!!
    Alltså vilket hår du har!!!!!! Jag som alltid haft rakt och väldigt tunna fina hårstrån skulle kunna ge mycket för ditt vackra hår!!
    Ha en rikigt fin helg nu vännen och mys i era fina soffor!
    Här blir det kalas. Världens bästa Tyra fyller ju år imorgon!
    Kramar till dig!
    /Anna

    SvaraRadera
  4. Gud vad du passade bra i lite mörkare hår!
    tack för erbjudandet.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  5. En god fortsättning på 2014! Men vad snygg du är i håret!! Ser fram emot att få se dina nya soffor.
    Ha en riktig fin helg!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Vilket fint hår du har, din frisör verkar också duktig! Kram Stina

    SvaraRadera
  7. Wow, vilken snygging! Fasen, vilket vackert hår du har.

    Trevlig fredag önskar jag dig.
    Kram Linda

    SvaraRadera
  8. Guu så bra du passar i den färgen och frisyren...så snyggt!
    Kul att du hittat en frisör som är duktig och vet vad just du passar i för frisyr!
    Ha en grym helg!
    Kram

    SvaraRadera
  9. Hej du!
    Provade med att ändra till Crome, funkade inte. Men sen bytte jag webbläsare och då funkade det igen.
    Ha en fin kväll
    Kram
    AC

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg