Blått och vitt är ju så snyggt!:)



Kuddfodralen är köpta på Village.

Hej hopp!
Äntligen har jag hittat kuddar till utemöblerna. Ville ha kuddar och inte sittdynor eftersom jag tror det blir finast (och skönast såklart;) till våra möbler. Jag har letat länge efter just den här blåa färgen, den är tydligen inte så vanlig. Ljusblått, marinblått och matt blå finns det dock mycket av har jag märkt;) Tanken är att jag ska komplettera med några enfärgade och kanske några fler med mönster sen, vi får se:)
Nöjd och glad är jag i alla fall!

Nu ska jag kika in till er sen ska jag sova!

Stor kram på er!

P.s Tipsa gärna om ni sett fina kuddar i den här blå färgen:)

Kommentarer

  1. Så snygga, och somriga. De har verkligen en underbart blå färg.
    Ha en skön tisdag. Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Superfina!
    Jag som vanligtvis inte brukar gilla blått hemma har börjat kika på de, gillar de skarpt just nu..:-)
    Den jag hade till utlottning från Day Home ser ut att påminna i färgen om dina.

    Må så gott fina du
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Åå men du, jag älskar också blåvitt just nu. Det känns så friskt, lantligt och snyggt. Dina nya kuddar är verkligen superfina!

    Vad duktiga ni var som gjorde en sådan fin rabatt runt trädet. Så snyggt och sen när det växer ännu mer under sommaren kommer det se så lummigt och frodigt ut. :)

    Kram Madeleine

    SvaraRadera
  4. Ja blått och vitt är så snyggt ihop och så somrigt. Jättefina kuddfodral du hittat.
    Kram viktoria

    SvaraRadera
  5. Håller med, vitt och blått är fantastiskt fint. Speciellt nu.
    Snygga kuddar.
    Hoppas din dag varit bra, kram

    SvaraRadera
  6. Vitt å blått, superläckert!! Förresten, vart har du köpt alla korgar som du har blommor i på altanen??

    Kram från Malin

    SvaraRadera
  7. Superfräscha kuddar, det kommer bli kanon till era nya utemöbler!
    Sov gott! :)

    kram Jenny

    SvaraRadera
  8. och fräscht!!!
    Jättefina kuddar!!!
    Oj, nu måste jag susselussa;-)
    Kraaaam Anna

    SvaraRadera
  9. jättefina kuddar, kommer bli kanon i era stolar!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  10. Så härliga kuddar Sofi! Känns så fräscht! Och vilken mysig helgt ni har haft.

    Må så gott.
    KRAM Amanda

    SvaraRadera
  11. Blått och vitt är såå somrigt fräscht. Snygga kuddar du hittat och de kommer passa riktigt bra i er fina utegrupp. Snyggt du gjort runt ert biggaråträd, blev lite sugen att sätta blommor under mitt silverpäronträd.
    Ha de gott, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  12. SNYGGA! Kommer att bli super!!!
    Ha en skön kväll
    Kram
    AC

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg