Snålt med Påskpynt...


 
Hej på er!
 
Vaknade upp till ännu en dag med strålande sol, börjar bli en vana som jag verkligen kan leva med!:)
 
Igår rotade jag runt lite bland mina Påsksaker. Hittade några fina ägg att hänga i riset, några vaktelägg och det här lite större ägget som är en favorit, tycker det är så vackert men vet aldrig vart jag ska ha det;) Kunde konstatera att det var väldig snålt med Påskpynt i detta hem.
En tur på stan efter jobbet kanske kan ändra på det!;) Vi får väl se...
 
Önskar er en riktigt fin Måndag!
 
Kram på er1 


Kommentarer

  1. Men shit, 7 km utan träning. Du borde satsa på marathon ju. Jäkla så bra jobbat.
    Och vilka otroligt söta glassbägare. Är de i papp eller går de återanvända?

    Hemma hos oss är det också otroligt kalt med påskpynt. Men vet inte ens hur vi ska hinna pynta. Så får se om jag hår på jakt eller hoppar över det i år i och med renoveringen. Men riktigt fint ägg.

    Ha en härlig och solig start på veckan nu, kram Malin

    SvaraRadera
  2. Du, det finns inte så mycket påskpynt här hemma heller. Men de härliga vakteläggen är så fina så de skulle jag kunna ha massor av.

    Kram Teres

    SvaraRadera
  3. Då kanske du hittar något kul som vi får ta del av;)
    Jag känner mig ganska färdigpyntad nu;-)
    Hoppas du haft en bra dag vännen!
    Kraaaam

    SvaraRadera
  4. Bra gjort med löpningen! Har inte heller mycket påskpynt, det lilla jag har åker fram och tillbaka varje år. Funderar dock på att måla lite egna ägg i år, det har jag inte gjort på länge!

    Kram från Malin

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Jag sitter just nu och tittar på Halv åtta hos mig. Det är ju i från Örebro den här veckan. Lite kul!

    Jag har inte kollat på det där "Dicte". Är det fristående avsnitt eller?
    Kan man börja titta nu?!?! :)

    Läste du inne hos mig att Emilia var i stan i lördags! VA?!?!?! Och inte hörde av sig. Dålig stil eller hur?! ;PPPP

    På fredag kommer en kompis på lunch. Annars är veckan helt lugn. Just det, jag och Micke ska på bio på fredag tänkte vi. Vi har ju förlovningsdag på torsdag nämligen.

    Hur ser din vecka ut? Mer än 2 långa jobb-dagar.

    Kramis!

    SvaraRadera
  6. Hihi jag får njuta av andras påskpynt för hemma hos oss blir det nog inte mycket :) Ja vad ska man säga om vädret..katastrof..men men..det är bara att bita ihop :) Jag har inte tittat på dicte. Är dålig på att följa serier överlag. Men de på jobbet säger att den ska vara bra.
    Nu ska jag däremot titta på "Drömmen om landet".
    Trevlig kväll!
    Kramar

    SvaraRadera
  7. Så fint ägg! :)
    Jag har också silverägg att hänga, men dom är så tunga att det blir inte bra i vanligt ris..

    Kram

    SvaraRadera
  8. Tittar in för att säga Godmorgon vännen!!

    SvaraRadera
  9. Hej!
    Snålt med påskpynt här med. Tog in lite ris igår :) tror det får räcka!!

    Örebro trippen var trevlig men intensiv. Marieberg-Lager 157-Stadium outlet-hockey. I ett svep kändes det som :) R shoppade som hejsan och jag kollade mest. Höll lite i pengarna ;)

    Ja prova dessa bollar, de var såå goda :) Jättebra mellis eller alternativ till fika!

    Vi har kvällsmöte ikväll med jobbet, inför alla utvecklingssamtal. Vad är det för kurs?

    Annars händer inte så mycket. Ska till en kompis på torsdag kväll. Hoppas kunna träna med :)

    Ha en fin dag!
    KRAM

    SvaraRadera
  10. Hej Sofi. Vilka fina bilder du visar oss! Massor av inspiration :) Läste att du sprang hela massor av kilometer!! Bra gjort hörrö :))!!! Nu ska jag nog klicka på utlottningen du har till höger...
    /mia
    Ps, minns tyvärr inte om jag varit hos dig tidigare...:( men nu blir det ändring på det :)

    SvaraRadera
  11. Här är det också snålt på påskpynt, men i år vill jag verkligen! Tycker det är svårt som oerfaren påskpyntare :)


    ha en fin dag! Kram

    SvaraRadera
  12. hej! jag älskar din blogg, den ger mig så mycket inspiration! :)

    jag älskar både din säng med förvaring och din jätte snygga sänggavel. jag och min sambo är ute efter en vit å HÖG säng. och du har skrivit att eran denna säng blir hög med tanke på förvaringen under? jag kollade in på ikea.se efter BRIMNES sänggavel med förvaring under. men det står att den bara är 47cm hög? hur kommer det sig att eran kan vara så hög som den ser ut att vara på bilderna? :) kan du skicka länk från ikea, på vilken säng ni har? och skicka en länk på var jag kan beställa hem sänggaveln som ni har? då jag bor i en mindre by, så har ganska långt till olika butiker, så föredrar att beställa!
    det vor JÄTTE snällt! jag vet att du skrev detta inlägget föra året. men jag hoppas att du kan gå in på min blogg: www.anna-strom.devote.se och lämna en kommentar med mina frågor och skicka länkar så jag lättare huttar! :) eftersom om du svarar här på din blogg, så kanske jag inte hittar den igen och så! :( så gå gärna in på min blogg adress och svara. det skulle hjälpa oss så mycket. så kanske vi hittar sängen vi söker. tack på förhand. kram / anna ström.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg