Får jag presentera...



Herr och fru Bock!!!;)


Hej på er!

Idag har det pysslats, herr och fru Bock har blivit till samt en granriskrans som ska pyntas lite innan den kommer upp på dörren:) 
En underbar dag har vi haft jag och min svärmor!
Herr Bock står nu utanför vår dörr likt en stor vakthund:) Imorgon ska jag göra klart kransen och göra en granrisros framför trappan, sätta lingonris i krukorna och göra fint och välkomnande på framsidan:)
Fortsätta pynta här inne ska jag också göra, ta fram stjärnorna, stryka den rödvita duken som ska pryda vårt köksbord mm, men framförallt så ska jag njuta av att G kommer hem från Sydafrika! Han är efterlängtad!!!

Vad ska ni hitta på imorgon?

Ha det fint!

Kram på er!

P.s Ni har väl inte missat att köpa Leva & Bo idag? Där visar nämligen söta Susanne upp sitt vackra hem:)  
 

 

Kommentarer

  1. Hej där guuuudars vilka fina bockar!
    Shit va duktig du är!

    Kul med pysseldag.
    Ha en skön kväll o njut av att mannen kommer hem i morgon också.
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  2. Vilka snygga bockar du har gjort, du är så duktig!

    Det är så mysigt nu när man kan börja adventspynta! Jag ska nog fortsätta lite idag, tror jag.

    Ha en bra dag!

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Hej raring!!

    Vilka fina bockar. Det är ju så fint att ha en sån på trappen. Var det svårt att göra såna?

    Haft en bra helg?

    Här har vi en bättre Svante. Lite snorig fortfarande men i full fart för övrigt.

    Igår gjorde vi inte så mycket. Micke var iväg och tävla. Jag och Svante höll oss hemma. Idag har det städats här hemma och snart kommer svärmor på besök.

    Skönt att G kommer hem idag. Måste va trist när han är iväg?!

    Händer i veckan då? Kram kram

    SvaraRadera
  4. Åh vilka fina bockar !!!! Såna vill jag också ha...:)va duktig du är! kanske måste prova...fast det är ju det där med tiden! I bland är det svårt att hinna med allt. Men det hade ju varit ursnyggt utanför Bersån!!

    SvaraRadera
  5. Helt underbara bockar! :) Sådana vill jag ha! Fast tror tamme sjutton att vovven min skulle bli skit skraj. Han är nog värre än Scooby doo! :P
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg