Uppmaning!




Hej alla fina!

Idag har vi en riktig myskväll! Elden sprakar i kaminen och vi har myst ner oss i soffan och mår gott:) 

För en stund sedan ringde min mamma, hon hade varit inne på nätbutiken Majas Cottage där de säljer vackra ljuslyktor med ett mycket fint ändamål, 50 % går till Barncancerfonden
Jag tvekade inte en sekund utan beställde 3 set, ett till mamma, ett till mig och ett att ge bort. 

Nu uppmanar jag er att göra samma sak! 

Tillsammans kan vi göra skillnad!:)

HÄR kan du beställa! 

Kram på er!
 

Kommentarer

  1. Så fint! Ska kika in där vännen.
    Låter som en riktigt myskväll det!
    Har ni kollat på Äntligen Hemma?
    Jag är nog fortfarande i chock. Varför måste man laborera med sig själv så där…
    Sköt om dig!
    Kraaaaam

    SvaraRadera
  2. Hej!
    De där lyktorna ska jag kika in, ser jättefina ut :) att pengarna går till något bra gör ju inte saken sämre...

    Jajjamän, jag är väldigt taggad för London. Vi åker på fredagkväll. Har knappt förstått det än :) Önskar bara att min shoppingbudget vore större, men så är det alltid?
    Vad har du för måste-affärer när ni ska dit??

    Kramkram

    SvaraRadera
  3. Hej kära du!
    Tusen tack för din länk, det gör gott!!
    Kram Petra / Majas Cottage

    SvaraRadera
  4. Godmorgon!

    Fina lyktor. Ska kika in där också tänkte jag.

    Ja eller hur. Laddar vi upp med en lyx frukost innan vi beger oss mot Karlskoga. Såg att Java öppnade kl 08 så det är lagom vi äter där. Om det är oki med dig?

    Vad gör du idag?
    Vi ska iväg till en kompis och äta lunch.

    Ha en fin dag!! Kram

    SvaraRadera
  5. Så fina. Och vilken underbar och fin gest. Ska kolla in det nästa månad när jag inte har köpförbud längre ;)kram

    SvaraRadera
  6. Oj vilka superfina lyktor, måste kika in och se om de har några kvar till det braiga erbjudandet!
    H/ MAlin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg