En liten lista.


På saker jag önskar mig...;)


Klockan, brödkorgen ,tvålpumpen, pappershållaren, salladsskålen och tavlan är från Bruka Design. Frukostskålarna och durkslaget är från IB Laursen, de bilderna är lånade av Knorkan

Hej alla fina!

Idag är det Tisdag, det betyder sovmorgon för min del och det gillas!

Har sammanställt en liten önskelista till mina nära och kära, är ju några veckor kvar tills jag fyller år men man ska vara ute i god tid har jag hört;)

Vad har ni för er idag?

Rasten gick alldeles för snabbt idag med så nu ska jag gå tillbaka och jobba!

Ha det gott kära ni!

Kram Sofi


Kommentarer

  1. Hej fina!

    Hoppas du har haft en bra dag?!

    För oss har det inte riktigt blivit som vi hade tänkt. Igår var det planerat att en kompis och hennes barn skulle komma och hälsa på. Och idag var det tänkt att vi skulle ha åkt till Grebbestad. MEN jag och Micke åkte på en matförgiftning i söndags så vi har legat däckade i 2 dgr. Så himla trist. Vi grillade fläskfile i söndags och till 99% var det den som det var fel på. Enligt 1177 så borde Svante ha blivit sjuk om det var vanlig magsjuka. Men han har varit frisk som en nötkärna.

    Ja, den här sommaren har inte varit så bra faktiskt. Väder mässigt. Fruktansvärt tråkigt.
    Och hur mycket man gått upp vill jag inte ens veta. Men efter den här matförgiftningen kan man ju alltid hoppas på att vågen pekar neråt lite grann.
    Så du har kört viktväktarna förut? Fungerade det bra tyckte du?
    Jag tycker du är fin i kroppen men trivs man inte så är det ju bra om man gör något åt det.

    Vad har du för dig denna vecka?
    Har det gått bra att börja jobba?

    Vilka fina prylar du önskar dig. När fyller du?

    Ha en fin kväll tjejen! Kramis

    SvaraRadera
  2. Hoppas det gått bra för dig att börja jobba efter semestern .
    Fina saker du önskar dig . Kanske någon önskan slår in ;)
    Kram ♥

    SvaraRadera
  3. Hej igen!

    Jag glömde ju att svara på din fråga.
    Ja, jag och min moster tog en sväng till Marieberg i söndags.
    Jag köpte en bok, ett par shorts, ett linne, ett nagellack och en tröja.
    Hittade även ett par stövletter på Nilsons. För halva priset. Men tyvärr var de för stora. Synd! 600:- istället för 1200:- hade varit ett kap. Men, men!
    Hittade du Converse för 200:-. Herregud vad billigt. Det är verkligen ett fynd.
    Köpte du något mer?

    Kram igen då!

    SvaraRadera
  4. Alltid roligt med önskelistor! Hur gick det, har ni bestämt er för någon matgrupp än? Här har vi varit på ett lekland inomhus idag, väntar på att badvädret ska återvända... Nu blir det allsången på tv! Ha det så gott, kram Jenny

    SvaraRadera
  5. Underbar önskelista med sååå fina saker!! Hoppas du får dem allihop:))
    Vad har jag av detta då;) Jo, korgen, hushållsrullehållaren och frukostskålarna (fast rosa), så jag gillar din smak kan man säga!!
    Skönt att du haft lite sovmorgon!! Jag behöver lära mig att gå o lägga mig i tid jag;)
    Har varit på loppistur och gjort lite fynd:))
    Ha en fin onsdag!
    Kram kram på dig söta Sofi!

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Åh så fina saker, jag gillar klockan jättemycket!! :)

    Det blev ingen bio :( Vi ville se den nya Maria Wern filmen men den går tydligen inte här i Skövde. Blev jättebesviken. Men tur var kanske det ändå, vi skulle sett den sena bion som börjar 21. Klockan 22 stensov jag ;) Hade ju inte varit så kul att somna mitt i filmen, hihi!

    Vi har också väldigt lugnt på jobbet. Är fortfarande sammanslagna med andra förskolor.. vi kommer att ha som mest 7 barn på min avdelning i veckan. Så vi går hem tidigare och kommer senare ;) riktigt skönt!!

    Har G också börjat jobba?
    Nu hoppas jag vi får till en bloggträff snart! Ska bli så roligt att ses igen :)
    Kramkram

    SvaraRadera
  7. Idag med det här vädret står det inte så mycket på schemat. Vad vi gjorde för tråkig måstesak idag på förmiddagen kan du läsa om på min blogg.:)Ett nödvändigt ont när man bor i dessa trakter.

    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg