Blått &Vitt

Hej!

Tittar in och önskar er en härlig helg!

Dagen har varit sådär, men efter lite peppprat med G, mamma och bästa vännen känns det mycket bättre! Har även beslutat att jag vill vara ledig på torsdag, det är mycket välbehövligt och jag hoppas och tror att mina kollegor tycker det är okej...


Nu till något mycket roligare! Lite vårnytt i garderoben!





 Blå jeansleggings från Veromoda och vit tunika från MQ


Har ju förstått att blått och vitt är lite av vårens färger i år, är särskilt förtjust i den här mellanblå (heter den kobolt el kornblå, kanske?) färgen. För övrigt så ska jag faktiskt inte shoppa så mycket den här månaden utan spara en del till kommande resor:) 
Första trippen, en kort sådan blir helgen efter Påsk. Vart vi ska kan jag inte tala om (eftersom jag har en nyfiken mamma som läser min blogg varje dag!:)
Men sen blir det Gotland i sommar och någon Europeisk storstad i höst (där det såklart ska shoppas:)!
Vad har ni för resplaner?
Tar ju fortfarande gärna emot Gotlandstips:)

Nu ska jag stryka! Gör det inte så ofta så det känns som att jag får en helt ny garderob efteråt:)

Stor kram till er!
 

 

Kommentarer

  1. Vilka vårfina kläder du shoppat! Är alltid kul att fylla på garderoben med lite nytt och fräscht.

    Ha en trevlig lördagkväll!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag är ju styrkoholic och stryker typ allt!! Dessutom gillar jag att stryka, ok jag är inte som alla andra;-)
    Love dina nya kläder - så fräscht!!
    Vi ska till Malmä sista helgen i april, svärmor har bjudit oss på weekend med teater och middag, kanske hinner vi med lite shopping med;-)
    Sen har vi nog tänkt åka till Skagen i sommar.
    Gotland är som ett paradis, hoppas du sparat alla min atips. Skrev jag om Roma? Mysigt ställe iaf. Och du, åker du inte till Krusmyntagården ja då kommer jag söka dig som ett spöke;-) De har Bruka Design där med;-) Vi var där tidgt på säsongen, veckan efter midsommar så de hade inte börjar med sina grillkvällar, annars ska de vara en RIKTIG höjdare, hade jag bookat in en kväll om jag vore som ni.
    Hornborgsgubben är bara en sten, inget kul. Åk till Fårö istället, that's the place to bee!!!
    Nu skall jag ta hand om disken sen sy lite till för nu har jag ångan uppe;-)
    Kram till dig söta Sofi!

    SvaraRadera
  3. Så tjusig du skall bli i nya kläder, jätte fina=)

    Här ligger vi lågt med resplanerna....är otroligt hemmakära på gott och ont och med en himla massa djur så underlättar det att trivas hemma! Längtar helt enkelt inte bort.

    Jag har rest en himla massa i min ungdom så kanske är behovet lite mättat.....

    Ha en fortsatt bra helg/Kram Lussan

    SvaraRadera
  4. Wow vilken härlig blå färg på byxorna..läckra :)

    SvaraRadera
  5. Hej Sofi!
    Vilken härlig blogg! Jag har haft mycket nöje att vandra runt i din värld en stund. Tack! Jag är också mycket nyfiken på de fantastiska skorna du publicerat bilder på nedan, från Smultrongården? Var kan jag hitta sådana? Jag bor på Gotland och vad jag förstår är Smultrongården en butik utanför Örebro(?)... Kan jag finna motsvarande på nätet?
    Som sagt, jag är åter gotlänning efter några år på annan ort så fråga gärna om det är något du undrar.
    Med önskan om en härlig vecka!
    Hilda.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg