Nu blev jag nöjd:)

Efter en eftermiddag/kväll med skridskoåkning, dammsugning av hus och lagning av ljuvlig kycklinggryta känns både kropp och huvud trött... Men på ett mycket bra sätt:) 

Ett sideboard har flyttat in i vårt kök, det ser ut så här:






Jag känner mig nöjd över att få lite mer avlastningsyta i köket, G är nöjd för han får köpa en ny stereo att ställa på:) Vi är båda nöjda, så härligt!:) 
Nu ser jag fram emot att pynta till det och ta in lite vår i köket kanske... Det är väl inte för tidigt va?:)

Tack igen för alla tips och råd, ni är guld värda!

Stora kramen till er denna kyliga måndag! 

Kommentarer

  1. Men vad kul!!! Blir ju toppenbra det där:-)
    Gör en liten blomgrupp med lite våriga färger i till halvmånebordet, du är ju så himla duktig på blomsterarrangemang!
    Drömmen om landet var sådär, lite för dokusåpaaktigt... Nä, hade varit bättre att kollat på Sofias änglar istället!
    Natt natt!
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Så fint bord! Skulle ønske jeg hadde plass nok til et slikt bord, vi har så lite kjøkken! :/ Men en dag, en dag... hehe:)

    God klem fra Janne:)

    SvaraRadera
  3. Jättesnyggt sideboard, Sofi! Passar nog jättebra i ert kök!

    Kram Sara

    SvaraRadera
  4. Skitasnyggt!!! Den gillade jag som bara den!
    Kommer bli toppen =)
    Kramen ♥

    SvaraRadera
  5. Så himla snyggt! Sånna där sidobord är ju helt underbara för man kan ju pynta dem med allt möjligt och variera i all oändlighet. Tids nog har du nog plockat bort hans stereo och överrumplat det helt själv haha. Näe jag skojar :)

    Kram Josefin

    SvaraRadera
  6. Vilket fint sideboard. Var har du hittat den? Ha det bra.
    Kram Jessica

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg