Guld!


Vi sov länge idag, var ju uppe halva natten och kollade på när Sverige tog JVM-guld! Det är värt all trötthet idag kan jag lova, de var verkligen en otroligt spännande och sevärd match!

En promenad och nyttig lunch har det blivit idag, städat ut julen och slappat har jag också hunnit med:)
När jag städar så får jag ofta lust att ändra om lite, idag var det sittbänken i hallen som fick "nya" kuddar, har inte bestämt mig för om de får vara kvar eller om jag byter till de HÄR som jag hade tidigare:)


Så här ser det ut nu i alla fall...






Dessa blommiga kuddar kanske är för våriga? Vad tycker ni? De här eller fårskinnsdynorna?

Nu ska jag kika runt hos er, det är så kul ska ni veta! Jag får så otroligt mycket inspiration av er och det behöver jag verkligen nu:)

Kram på er!

 

Kommentarer

  1. Jag tycker dom kuddarna var kanonfina! :)

    Ha det bra!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Tack snälla du, va gullig du är:)
    Det är ju bara såå kul att fixa & dona i hemmet..älskar det!!!

    Jättefint med kuddarna på bänken:) Men jag är väääldigt svag för fårskinn..gillar det skarpt vilket du säkert märkt när du kikat in hos mig..;)

    Stjärnorna kommer från MIO, men det är några år sen jag köpte dom.

    Ha de så bra
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  3. Åh vilka fina kuddar!
    Tycker dom va alldeles ljuvliga o det behövs lite vårfärger nu!

    Trevlig kväll!

    Kramar Liza

    SvaraRadera
  4. Jag tycker dem blommiga kuddarna va KANON fina =)
    Kramkram i MASSOR!!

    SvaraRadera
  5. Jag tycker att det blev jättemysigt med de nya kuddarna!! Behåll dem tycker jag :-)
    Har också städat idag, men höll på heeeeela långa dagen och var väl klar vid halv tio... Så kan det gå när jag håller på ;-)
    Må så gott!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  6. Jag håller på fårskinn ett tag till innan de våriga tygerna kommer fram :O)

    Trevlig helg!
    Kram Milla

    SvaraRadera
  7. Kuddarna är jättefina! Jag, som är helt inställd på våren tycker att du ska behålla dem :)
    Ha en fortsatt fin helg!
    Kram
    Nelya

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg