På min Önskelista!

Stickad kofta Bondelid

Sjal/halsduk MQ

Kofta MQ

Brödform IB Laursen

Örhängen Snö of Sweden

Påslakanset i satin

Prenumeration på Lantliv

Vitt durkslag

Produkter från Apoliva



Det här är några av sakerna som jag önskar mig, konstigt nog så har jag haft svårt att komma på vad jag vill ha i år, men jag kommer säkert på mer allt eftersom. Koftorna ska även provas innan jag bestämmer mig;)

Hej på er!
Idag har vi ägnat förmiddagen åt att städa, G har rensat stuprännor och satt upp utebelysning i ett av våra träd och  jag fixat lite här inne;)
Svärmor har varit här och hämtat våra pelargoner som ska på vintervila i ett av hennes uthus. Så nu är det tomt i många av fönstren, det ser riktigt tråkigt ut! Tur jag ska till Smultrongården imorgon då! Ska bli så kul att komma dit och spana in deras Julmarknad som är så mysig!
En annan Julmarknad som jag tycker mycket om är den i Wadköping, gammeldags miljö gör den väldigt stämningsfull och mysig! Varje söndag 1-4 advent är det öppet mellan 12-16. Jag ska dit första advent då även Systrarna M och jag kommer vara där och sälja sina fina alster!
Vilka Julmarknader besöker ni?


Nu mina vänner så ska jag fundera på kvällens middag:)
Ha en jätte mysig Lördagskväll!

Kram kram

 

Kommentarer

  1. Hej Sofi!
    Vad kul att du har blivit följare hos mig, hoppas att du blir inspirerad - det är ju det vi bloggisar är till för! =)
    Nu ska jag kika runt här "hemma hos dig" och självklart blir jag följare hos dig så jag hittar hit fler gånger.

    Kram kram

    Pssst... Måste säga att jag skriver under på din önskelista, så mycket fint! =)

    SvaraRadera
  2. Många fina saker på din önskelista! Jag har inte gjort någon lista än men funderar på att önskar mig lite spa-grejer i julklapp.
    Ha en skön söndag!
    Kram kram
    Nelya

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg