I”m back!

 


Hej på er!

Testar att göra ett litet blogginlägg! Har inte bloggat på vääääldigt länge och tog faktiskt bort länken till min andra blogg från min Instagramprofil tidigare i somras då jag skulle länka till vårt hus som skulle säljas. Å det gick ju bra, med husförsäljningen alltså😉 

Denna blogg har jag inte uppdaterat på ett par år men känner mig mest hemma här. Enkel grafik och lätt att använda med mobilen, det gillas👌🏻 
Ser också att jag fortfarande har många som hittar hit och läser mina inlägg så det är ju kul! 


Kommer bara använda mig av mobilbilder för enkelhetens skull och ska väl erkänna att jag bara använder mobilen nu. Fotar inget med kamera och tycker det funkar alldeles utmärkt😊

Så mitt första inlägg på två år!

Imorgon ska jag berätta mer om vad jag pysslar med just nu!

Kram Sofi 



Kommentarer

Populära inlägg