I mitt vitrinskåp.



Bild lånad från Mokkasin.


Bild lånad från Baazar.se


Bild lånad från Tine K home.


Bild lånad från Livet hemma, Ikea.

Hej på er!

Ikväll roar jag mig med att leta inspiration till vårt nya vitrinskåp. Väldigt kul om ni frågar mig:)
Vi har ju fått ett vitrinskåp i julklapp. Det är inte ihopsatt än och ev måste vi flytta en av säkerhetskamerorna innan det kan komma på plats så nu väntar jag:) 
Är ju rätt otålig när det kommer till att vänta! Vill ju liksom piffa och fixa på en gång:)
Alla vitrinskåp på bilderna är ju jättefina men det är innehållen som jag inspireras av. I ett vitrinskåp kan man ju förvara så mycket mer än bara porslin. Allt man tycker är fint passar ju där:)
Nu ska jag försöka hålla mig från att köpa massa nytt (nja någon lite grej blir det säkert) eftersom anledningen till att vi önskade oss ett större vitrinskåp var förvaringsbrist...:)

Nu ska jag surfa vidare här!

Fin kväll till er!

Kram Sofi 


Kommentarer

  1. Åh har ni fått ett vitrinskåp. De är ju så vackra, skulle väldigt gärna vilja ha ett också, men har ingen plats för ett, men skulle jag komma över ett då ser jag till att göra en plats. Kul att få se vad du ska pryda ditt med. Kram til dig och magen.
    Helena

    SvaraRadera
  2. Så fina vitrinskåp, kul att ni har fått ett. Spännande att se vad det kommer vara i ditt. Vi är nöjda med vårt men jag hade gärna haft ett större. Kram Suss

    SvaraRadera
  3. Snygg skåpsinspiration!

    Jag är själv helt besatt av skåp, helst gamla i perfekt mått och patina! Är på jakt efter ett till allrummet nu!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Hej gullstrumpa!
    Visst är det sååå fint med vitrinskåp och jag håller med dig att man kan ha annat än bara porslin och glas i dem:-)
    Jag har numera som regel att ska något nytt in så ska något gammalt ut;-)
    Men du vet ju, jag äääälskar att rensa;-)
    Här går det lite framåt och jag försöker lära mig att varva ner. Jag har fått en avslappningsövning av terapeuten som jag gör varje kväll innan jag ska sova så jag kommer till ro liksom. Annars har jag en tendens att ligga och grubbla och snurra.. Det känns bra.
    Idag ska jag hälsa på i Tyras klass en stund så jag ska göra mig i ordning nu.
    Ha de fint sötaste du!
    Kramar Anna

    SvaraRadera
  5. Vad roligt med vitrinskåp och inspiration. Det finns så mycket man kan göra.

    Ha en bra dag. Maria

    SvaraRadera
  6. Hej raring!
    Å vad mycket fin inspiration du hittat..fniss..ja det är svårt det där..att hålla sig från att köpa nytt.
    Efter julhelgerna nu så måste vi allt ta den där bloggfikan.. Jag längtar efter att kramas och kika lite på den där magen..;)
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  7. Det finns så många fina vitrinskåp och alla som du visat är lika charmiga. Du hittar säkert ett snart som du vill ha.

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  8. Åh, så många fina skåp du visar. Och massor av pynt till att ha i skåpet.
    Förstår att du längtar efter att få ställa i ordning i ert skåp, det är ju så kul. :)

    Kram Linda

    SvaraRadera
  9. Hej Sofi!
    Ja, nu är jag på G igen. Det är ju så kul att blogga när man är ledig och har tiden. Kul med nytt vitrinskåp, det önskar jag mig ett också.
    Ha en fin lördagskväll du med!
    Kram!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg