Påfyllning av energi.



Hej på er!

Idag har jag fyllt på med massor av härlig energi!
Att gå ner till sjön, upptäcka ett nytt naturreservat och känna solens strålar mot en vinterblek kind - det ger mig mycket kraft! 
Tankarna flödar och jag känner en ren och skär lycka i mitt bröst samtidigt som jag undrar varför jag inte tar mig tid till det här oftare? Varför låter jag inte mig själv må så här fantastiskt bra jämt? 
Tja, det kan man fundera på, dags att ändra på det i alla fall!:)
Vad gör du när du behöver fylla på med energi?

Jaha, det var dagens tankar;)

Nu ska jag kolla på skidor!

Ha en mysig Söndag kära ni!

Kram på er!

Kommentarer

  1. Hej hej här är det bara fint, dock känner jag mig utlsiten. Meen det blir nog bättre med det.
    Visst är det väl härligt att få energikickar sådär :)
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Ohh så härligt och så fina vinterbilder, vilken härlig dag =D

    SvaraRadera
  3. Härliga, vintriga foton du tagit Sofi! Kallt ute, blir rosiga kinder :)
    Visst är det skönt när solen tittar fram.
    Ha de så gott!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig energipåfyllning du gjort. Det är fantastiskt med frisk luft och natur - man känner sådan livsglädje!!!

    Kram Madde

    SvaraRadera
  5. Vilken härlig dag.Fina bilder.Önskar dej en skön kväll.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  6. Hej vilka härliga bilder!
    Ja fylla på energin har vi med gjort här genom o åka pulka, shit va kul de va! Vet inte varför jag inte gör de oftare.

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  7. Åhh, så underbara bilder.
    Naturen har verkligen helande kraft.
    Älskar att ta med Dixie ut och utforska nya stigar, det ger verkligen energi.
    Här har vi fått energi av timmar på isen i jakt på fisk, dock inte lika soligt som ni tyvärr.
    Men en härlig dag ändå, ha en skön kväll. Kram Malin

    SvaraRadera
  8. Vilken go familj du har som kommer med blommor när du varit sjuk, fint! Härliga vinter-bilder. Jag är dålig på att tanka energi.. ska försöka komma ut på fler promenader för det är ett bra sätt att rensa hjärnan på.

    Ha det fint! Kram

    SvaraRadera
  9. Hej vännen!
    Helt underbara vinterbilder!
    Vad fint du skrev om din familj i förra inlägget, de är säkert superstolta över dig också! :)
    Ha en bra ny vecka, Sofi!
    kram Jenny

    SvaraRadera
  10. Åh vilka härliga bilder :) En sån promenad är perfekt för att fylla på med energi. Så gör jag med, är ute! Och tillbringar kvällar i soffan, tillsammans med världens bästa sambo. Det ger mig energi!

    Nej då, jag äter precis allt :) Är det tänkt att vi ska hitta på något särskilt? Tror ju i o för sig vi kan ses o prata bort massor av timmar utan att hitta på något särskilt också :)
    Ska bli så roligt att ses!!

    Kramkram

    SvaraRadera
  11. vilka underbara bilder vännen!!!
    Visst är det gott för själen att supa in frisk luft och bara vara en stund:)
    Ja, du, jag vet inte varför man inte tar sig tid till det mer… Veckorna går ju i ett huj och så när helgen kommer har man en massa saker att göra antagligen. Men man borde stanna upp mer absolut!
    Den här helgen har vi inte gjort på mycket här hemma… Känner ingen jätteinspiration till det nu. Har tagit vara på tiden istället och varit ute och busat i snön:) Sen har vi myst ner oss i soffan och ätit popcorn och tittat på Lejonkungen.
    Jag gör så med för att fylla på med energi, en stund nere vid vattnet och tid med mina kära:)
    Hoppas du får en fin vecka vännen!
    Kram kram Anna

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg