Tips på matta till köket...





Gokväll!

Några bilder från vårt kök bjuder jag på ikväll. 
Ni som följer mig vet ju att det inte händer ofta så håll tillgodo;)
Som jag skrivit tidigare så är köket det som jag är minst nöjd med i vårt hem men inget vi kommer byta ut de närmsta åren så det är bara att gilla läget:)
Nu är jag ute efter en stor matta att ha under köksbordet. Mattan vi hade där tidigare fick flytta in till vardagsrummet i vintras och vi har varit utan sen dess.
Såg några fina när vi var på Mio möbler senast men det är svårt tycker jag. Mattan ska vara ljus men helst inte vit... Inte för starka mönster och gärna lätt att tvätta (finns det någon matta som är det förutom plast?;)
Har ni några tips på fina mattor så hojta till!:)
Mer bilder från vår kök kan ni se HÄR

Nu ska jag kika in till er!
Kram Sofi


Kommentarer

  1. Hej sockersöt!!
    Hmm, ja med något grått mönster i kanske.
    Hemtex har fina mattor med faktiskt, och har du kollat det blågula varuhuset?
    Eller Ellos, de har ju massor.
    Den här tycker jag är snygg och är nog praktisk med:http://www.ellos.se/ellos-home/matta-gasoga-200x290-cm/282218?N=1z141w7Z1z141ll&Ns=RankValue3|1&Nao=40&selArt=830818
    Nähä, nu ska jag leta beslag... sen soooova. Imorgon ska jag upp o springa:)
    Kram kram vännen!!! snart ses vi på eventet, ska bli sååå kul!

    SvaraRadera
  2. Men gud, jag har inte hängt med att du är tillbaka efter semestern! Nu får jag läsa ikapp lite... ;) Kram!

    SvaraRadera
  3. Hej!! Letar efter matta till köket jag oxå. Hittade några trevliga på Ikea som passar i kök. Kolla in dom!! Tack för en trevlig blogg och insta 😊 Kram!
    //Lisa

    SvaraRadera
  4. Så fint kök du har...fräscht!...ja det där med mattor är inte lätt...
    Hoppas du får en fin helg!....nu ska jag snart göra ett nytt inlägg, så jag säger bara, Hej då!!
    Bia

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg