När man hälsat på en liten.





Sötaste små mjukisbyxorna fick den lille, de kommer från Lindex och Åhléns.

Gokväll!

Visst är det väl mysigt att snosa på en liten bebis!:)
Igår var vi och besökte Maria och hennes familj. Nyaste familjemedlemmen, lilla E är ju bara tre veckor gammal så det blev mycket bebisgos:)
God mat och trevligt sällskap bjöd de också på, en toppenkväll helt enkelt!

Idag har vi varit och köpt en födelsedagspresent, någon i den här familjen fyller visst år i veckan (Jag!!!;);)
Vad det blev får ni se senare...
Den här veckan är helt fullspäckad med frisörbesök, födelsedagsfirande och massa annat kul!
För att inte tala om kommande helgen då höstens stora bloggevent går av stapeln!
Det ska bli så kul att lyssna på intressanta föreläsare och träffa andra bloggerskor:)
Ska du gå?

Nä nu ska vi tända grillen!

Ha en mysig kväll!

Kram Sofi


Kommentarer

  1. Vad mysigt med bebismys, de luktar ju så gott när de är nykläckta. Fina byxor du hittat till lilla E. har du köpt dig en egen födelsedags present? Spännande: Jaa om mindre än en vecka är det dags för träff, ska bli så kul.

    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Hejsan!
    Åh vad härligt att få snuffa lite bebis, byxorna du köpt var väldigt söta och ser så mysiga ut.
    Imorgon kommer min syster och hennes små sessor hit då lär det bli liv i huset ♡
    Ja tänk att det nu snart är dags att åka, jag har lite småpanik vad man ska ha på sig så det får bli en resa in till stan i veckan. Ska bli så kul att träffas :)
    Kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  3. Naw vilka små söta. Japp, jag kommer på eventet i helgen och det ska bli så spännande. Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Hej hej!
    men ååå så mysigt med bebissnuffs..;)
    Å dina irisbollar är såå fina! Jag är också sugen på sånna..;)
    Å eventet..ja men jo..jag tror nog jag ska dit...;)
    Fniss...kram vännen nu ses vi snart igen..
    Å grattis i efterskott!

    SvaraRadera
  5. Jaa, så mysigt! Vår lilla är snart två- inte mycket bebislukt kvar där... Fina Irislights du köpt!!
    Jag kommer också på bloggeventet! Spännande :)

    SvaraRadera
  6. Så mysigt. Och så fina byxor.
    Inget bloggevent för min del, då vi fortfarande har lite semester vi är iväg på.
    Grattis i förskott om jag inte hinner in mer i veckan. Kram Malin

    SvaraRadera
  7. Men va lustigt, jag snusade oxå på en tre-veckors liten sötsak i helgen, sååå mysigt!

    Kan tyvärr inte komma på eventet, så tråkigt verkligen men får hoppas på något nästa år :)
    Kram och natti

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg