Lycklig!

Ja, jag har mycket att vara lycklig över! 

Idag är jag särskilt lycklig över att vår diskmaskin fungerar som den ska! När man får fördiska ordentligt och sedan stå och torka allt så känns det som om vitsen med att ha en diskmaskin liksom försvinner;) men men, nu är allt frid och fröjd!

Svärmor kom förbi med några av mina betongalster, en av ljusstakarna fick sin plats i sovrummet..


betongljusstake



 de andra små ljusstakarna fick stå på braskaminen...


betongljusstakar

Har ju några fler saker som jag gjort i betong, vill ni se hur och vad?, kolla HÄR

Igår var det väl en riktig regn och rusk dag! En "vara inne och mysa dag" med andra ord, kändes som jag valde rätt dag att ligga i soffan och snora:)
Vi tände en brasa... det var mysigt!

Hög mysfaktor!

Kommer nog elda varje kväll framöver, både mysigt och varmt!


Nu ska jag måla!


Kram på er!














 

Kommentarer

Populära inlägg