Har längtat..

efter att få blogga:)

Nu var det några dagar sen sist, det har gått i ett hela tiden så bloggen har fått vänta lite:)

Hur mår ni?

Själv så har jag tappat rösten, drog på mig en förkylning i slutet på förra veckan som resulterat i halsont och borttappad röst:) Ska vara hemma ett par dagar, kurera mig och vara tyst;) 
Annars måste jag säga att allt är toppen! Flytten i söndags gick kanon bra, tack vara våra mycket kära vänner och familj som hjälpte till, STORT TACK till er!

Så nu bor vi alltså i huset, helt fantastiskt! Vi har packat upp en hel del men mycket är fortfarande kvar, gardiner ska strykas och hängas upp, mitt pysselrum är i en enda stor röra, så det ska fixas mm.
Ett ställe som vi fått hyfsad ordning på är vårt sovrum, tänkte visa några små glimtar därifrån...

Välkommen in..



Blir nog bara lerkrukor i fönstret sen..


Så fina knytbands längder från Boel & Jan 


Pelargoner finns det många av i vårt hem:)

Lite bilder från vårt sovrum, fler kommer när vi fått mer ordning:)

Nu ska jag göra en kopp te till min ömmande hals, sen ska jag slå mig ner och läsa några nya inredningstidningar, behöver lite tips och idéer:)


Ha det gott!


Kram kram




 

Kommentarer

Populära inlägg