Fruktskål!

Hej på er!

Hoppas ni haft en härlig helg?!
Själv så har jag återhämtat mig, har ju dragits med en envis förkylning de senaste veckorna, men tycker nog att jag varit rätt pigg i helgen ändå. Igår var jag ute i skogen och plockade massor av trattisar! Det är så härligt att vara i skogen, lugnet gör mig väldigt gott.

Idag har jag också varit ute en del, dock bara i trädgården. Vi har fixat lite, G har trimmat, klippt gräset och huggit ved - sånt som han är bra på. Jag har gjort det jag är bra på, finliret:) Gjort höstfint på trappan och altanen;) Bilder på det visar jag senare i veckan...

Vi har ju hunnit med lite annat också, som en tur till Mariebergs köpcentrum:) Vi hade en lååång shoppinglista med oss, mest nödvändiga (tråkiga) saker till hemmet. Några roliga var det dock, ny vinterjacka till mig och en fruktskål! Vinterjackan får jag leta vidare efter imorgon MEN jag hittade en så fin skål!!

Tyvärr är inte bilden riktigt rättvis...


 Helt ljuvlig skål från Bruka design köpt på  Nice presenter
 


Passar utmärkt som fruktskål! Jag är så nöjd!:)

Har funderat en del i helgen också, mycket tankar om livet i allmänhet.. 
Vet inte om jag ska fortsätta att blogga.. bla
Vi får se hur det blir.

Nu ska jag snart gå och lägga mig, behöver all energi jag kan få;)

Kram på er!



 

Kommentarer

Populära inlägg